جانشین و دستیار ویژه مدیرکل میراث فرهنگی استان اصفهان منصوب شد

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اصفهان طی حکمی حمیدرضا محققیان را به‌عنوان جانشین و دستیار ویژه مدیرکل منصوب کرد.

به گزارش میراث آریا به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اصفهان، امیر کرم‌زاده، مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اصفهان امروز ۸ اردیبهشت طی حکمی، حمیدرضا محققیان را به‌عنوان دستیار ویژه و جانشین مدیرکل منصوب شد.

در بخشی از حکم حمیدرضا محققیان آمده است: با عنایت به سوابق ارزنده، دانش و توانمندی‌های جنابعالی در طول خدمت و تسلط و اشراف کامل به همه قسمت‌ها و فعالیت‌های دستگاه و شناخت کافی از معاونت‌ها، شرکت‌ها و حوزه مختلف، به‌موجب این ابلاغ به‌عنوان دستیار ویژه و جانشین مدیرکل تعیین می‌شوید تا با همکاری همه‌جانبه با تمام معاونان و کارکنان دستگاه، نسبت به همگرایی و هم‌افزایی و پیشبرد مطلوب برنامه‌ها، همت گمارده و در راستای دستیابی به اهداف تعیین‌شده، گام‌های مؤثر و سازنده‌ای بردارید. 

حمیدرضا محققیان پیش‌ از این از اول شهریورماه ۱۴۰۲ تا روز دوم اردیبهشت ۱۴۰۳به مدت ۸ ماه به‌عنوان سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اصفهان مشغول به فعالیت بود.
 

انتهای پیام/

کد خبر 1403020800409

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha