جاذبه‌های گردشگری فارس میزبان رسانه‌های داخلی و خارجی شد

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان فارس گفت: جاذبه‌های گردشگری فارس میزبان رسانه‌های داخلی و خارجی شد.

به گزارش میراث آریا و به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان فارس، محمد ثابت اقلیدی امروز 19 اردیبهشت‌ماه 1403 افزود: تور رسانه‌ای استان فارس با حضور خبرنگاران، عکاسان و تصویربرداران رسانه‌های داخلی و خارجی باهدف معرفی بهتر جاذبه‌های گردشگری و تاریخی استان فارس در ابعاد ملی و بین‌المللی و به مدت سه روز در حال برگزاری است.

مدیرکل میراث‌فرهنگی ،گردشگری و صنایع‌دستی استان فارس گفت: در قالب تور رسانه‌ای مذکور علاوه بر جاذبه‌های شاخص گردشگری استان، جاذبه‌های کمتر شناخته‌شده نیز به شرکت‌کنندگان در این تور معرفی شد.

او افزود: در واقع اجرای تور رسانه‌ای یکی از بهترین روش‌ها برای معرفی جاذبه‌های تاریخی و گردشگری استان فارس است.

ثابت اقلیدی گفت: طبق برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده شرکت‌کنندگان در این تور از آثار تاریخی و جاذبه‌های گردشگری چون مجموعه‌های فرهنگی حافظ و سعدی، مجموعه‌های جهانی تخت جمشید و پاسارگاد همچنین محور ساسانی فارس و... بازدید کردند.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان فارس در بخش دیگری از سخنانش با تأکید بر اینکه توسعه گردشگری و صنایع‌دستی یکی از اصلی‌ترین راه‌های رشد اقتصادی و اعتلای فرهنگی است، افزود: ضروری است به صنعت گردشگری نگاه ملی شود تا زمینه جذب گردشگر مهیا شود و بی‌تردید برگزاری چنین رویدادهایی کمک شایانی به معرفی درست جاذبه‌های گردشگری استان می‌کند.

او بر ضرورت برگزاری چنین تورهای تخصصی تأکید کرد و افزود: درواقع اجرای تور رسانه‌ای یکی از بهترین روش‌ها برای معرفی جاذبه‌های تاریخی و گردشگری استان فارس است.

بنابراین گزارش تور رسانه‌ای این استان با همکاری معاونت میراث‌فرهنگی و اداره کل روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی به مناسبت هفته بزرگداشت میراث‌فرهنگی به مدت سه روز در حال برگزاری است.

انتهای پیام/

کد خبر 1403021900972

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha