خودروهای کمپر با شعار آتن تا اکباتان در ملایر گردهم می‌آیند

جلسه هماهنگی گردهمایی و نمایش خودروهای کمپر با شعار آتن تا اکباتان با حضور نماینده کانون اتومبیلرانی و جهانگردی استان همدان، معاون گردشگری اداره‌کل استان، نماینده شهردار ملایر برگزار شد.

به گزارش میراث‌آریا و به نقل از روابط‌عمومی ادره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان همدان، علی خاکسار سه‌شنبه ۱۸ اردیبهشت‌ماه گفت: گردهمایی و نمایش خودروهای کمپر آتن تا اکباتان یک رویداد بین‌المللی است که در بخش داخلی در استان همدان از هگمتانه آغاز و در مینی ورد ملایر به پایان می‌رسد که در روز سوم و چهارم خرداد ماه در استان همدان برگزار که روز سوم در هگمتانه و در روز چهارم در مینی ورد ملایر حضور خواهند داشت.

معاون گردشگری اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان همدان گفت: در این رویداد ۵۰ کمپر  از سراسر کشور حضور دارند که روز چهارم صبح از همدان حرکت و پس از بازدید از نوشیجان و سکونت‌گاه زیرزمینی سامن تا عصر در ملایر خواهند بود که پیشنهاد ما برای استقرار و برگزاری نمایشگاه این کمپرها در  پارک جهان کوچک است.

رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی ملایر نیز بیان کرد: در شهرستان ملایر برنامه‌های متنوعی برای روز و هفته میراث‌فرهنگی در نظر گرفته شده است و حضور کمپرهای گردشگری و استقرار آنها در پارک ملل باعث معرفی شهرستان در فضای مجازی و بین گروه‌های کمپری و طبیعت‌گردی خواهد شد.

در پایان این جلسه به صورت میدانی از محل‌های پیشنهادی برای استقرار و برگزاری نمایشگاه بازدید و هماهنگی‌های اولیه انجام شد.

انتهای پیام/

کد خبر 1403021900982

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha