شرکت بیش از ۶۰ نفر از راهنمایان گردشگری هرمزگان در دوره‌های توانمندسازی

معاون گردشگری اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی هرمزگان گفت: بیش از ۶۰ نفر در دوره‌های قوانین و مقررات بیمه در گردشگری و ایمنی و مدیریت بحران در تورهای گردشگری شرکت کردند.  

به گزارش میراث آریا به نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی هرمزگان، عباس رئیسی روز چهارشنبه ۱۹  اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۳ با اعلام این مطلب گفت: راهنمایان گردشگری در این دوره‌ها با قوانین و مقررات بیمه در تأسیسات گردشگری، انواع بیمه‌ها، ضرورت بیمه در تأسیسات گردشگری، ضرر و زیان بیمه‌شدگان، قوانین و مقررات در زمینه خطرات در تأسیسات گردشگری، تهدید گردشگران، اقدامات پیشگیرانه در برگزاری تورها آشنا شدند.

معاون گردشگری اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی هرمزگان اظهار کرد: راهنمایان گردشگری در این دوره‌ها با راهکارهای مقابله با بحران‌های احتمالی در شرایط سخت نیز آشنا شدند.

او با اشاره به اینکه این دوره‌های توانمندسازی به‌صورت رایگان برگزار شده است، افزود: این دوره‌ها با همکاری موسسه گردشگری مشق آفرینش و انجمن صنفی راهنمایان گردشگری برگزارشده و برای شرکت‌کنندگان گواهی معتبر از سوی این اداره‌کل صادر می‌شود.

رئیسی تأکید کرد: برگزاری دوره‌های توانمندسازی باهدف تحقق سیاست‌های وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی برای ارتقای سطح دانش و کیفیت ارائه خدمات گردشگری انجام‌ شده است.

انتهای پیام/

کد خبر 1403021900999

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha