سرپرست معاونت صنایع‌دستی اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان رضوی معارف شد

با ابلاغ مدیرکل محمد اسماعیل اعتمادی به عنوان سرپرست معاونت صنایع‌دستی اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان خراسان رضوی منصوب و معارفه شد.

به گزارش میراث‌آریا به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان رضوی در ابلاغ سید جواد موسوی برای محمد اسماعیل اعتمادی آمده است: نظر به تخصص، تعهد تجارب مدیریتی و کاردانی جنابعالی، به موجب این ابلاغ به عنوان سرپرست معاونت صنایع‌دستی منصوب می‌شوید.

در ادامه این ابلاغ آمده است: تلاش برای دستیابی به اهداف عالیه نظام مقدس جمهوری اسلامی در حوزه صنایع‌دستی و سیاست‌گذاری، برنامه‌ریزی به منظور توسعه و ترویج صنایع‌دستی به ویژه با رویکرد اشتغال‌زایی، ایجاد رونق اقتصادی در این حوزه و نیز آموزش فعالان و علاقه‌مندان در سطح استان از اهم وظایف مورد انتظار از جنابعالی است.

امید است در سایه عنایانت حضرت ولی عصر(عج) در خدمت به فرهنگ و هنر ایران زمین با رعایت اصل قانون‌مداری و تعامل با سایر همکاران موفق و موید باشید.

همچنین امروز شنبه ۲۲ اردیبهشت ماه ‭‭‭‭۱۴۰۳‬‬‬‬ با حضور سید جواد موسوی مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری  و صنایع‌دستی استان، احمد دیناری معاون سرمایه‌گذاری استان، مسعود رحمانی مدیر روابط عمومی استان و کارکنان معاونت صنایع دستی استان از زحمات رضا ابراهیم‌نیا معاون سابق قدردانی و محمد اسماعیل اعتمادی سرپرست معاونت صنایع دستی استان معارفه شد.

محمد اسماعیل اعتمادی ریاست اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان‌های قائنات و نیشابور و مدیر امور شهرستان‌های اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان خراسان رضوی را در کارنامه دارد.

سرپرست معاونت صنایع‌دستی اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان رضوی معارف شد

انتهای پیام/

کد خبر 1403022201192

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha