تهیه ۱۲ مستند معرفی ظرفیت‌های گردشگری شهرستان طبس

رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان طبس از تهیه ۱۲ مستند معرفی ظرفیت‌های گردشگری شهرستان خبر داد.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل‌از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان جنوبی، محمد عرب روز یکشنبه ۲۳ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ بیان کرد: در سال گذشته ۹ مستند معرفی جاذبه‌های تاریخی، طبیعی، صنایع‌دستی، کشاورزی، آداب و رسوم و ... برای روستاهای نایبند، ازمیغان، کریت، سرند، اصفهک، اسفندیار، دیهوک و ... برای پخش در شبکه مستند، شبکه یک و شبکه خاوران تهیه شد و همچنین کلیپ‌های کوتاه برای پخش در شبکه خبر از دیگر برنامه‌ها برای معرفی ظرفیت‌های گردشگری شهرستان طبس بوده است.

رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان افزود: همچنین معرفی ظرفیت‌های گردشگری مذهبی شهرستان با وجود آستان مبارک حسین بن موسی الکاظم (ع)، باغ گلشن و ... در برنامه‌ها و مستندهای مختلف تهیه و آماده و یا در حال پخش است.

او گفت: در سال جاری نیز مستند روستاهای اصفهک، ماودر، ده محمد، کریت، خرو، ازمیغان برای پخش در شبکه استانی تهیه شده و برای روستاهای حلوان، پیرحاجات، ملوند، بم، آبخورگ، الله آباد و ... در دست اقدام و جزو برنامه‌ها است که با هماهنگی و همکاری شوراهای اسلامی و دهیاری ها تا پایان سال از ظرفیت گروه‌های استانی و کشوری استفاده خواهد شد.

انتهای پیام/

کد خبر 1403022301231

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha