رئیس‌جمهوری برای حل مشکلات مردم شبانه‌روز در تلاش بودند

حجت‌الاسلام سیدمحمد هاشمی، امام جمعه ماکو با صدور پیامی شهادت غم‌بار آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهوری و هیئت همراه را تسلیت گفت.

به گزارش میراث آریا، در متن پیام حجت‌الاسلام سیدمحمد هاشمی، امام جمعه ماکو آمده است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم

إِنَّا لِلَّهِ وَإِنَّا إِلَیْهِ رَاجِعُونَ

حادثه دلخراش سقوط هلی‌کوپتر و شهادت ناباورانه رئیس جمهوری، وزیر امور خارجه، نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی، استاندار و همراهانشان، مایه تأثر شدید شد.

آیت‌الله رئیسی رحمه‌الله علیه با قلبی رئوف، نیتی صادقانه و خالصانه، اندیشه‌ای ژرف و  اراده‌ای جدی همواره برای حل مشکلات مردم به ویژه طبقه کم‌درآمد، تلاشی وافر و شبانه‌روزی داشتند و دغدغه‌مندانه مسائل را پیگیری و رصد می‌کردند.

اینجانب شهادت عالم برجسته آیت‌الله رئیسی رحمه‌الله علیه، دکتر حسین امیر عبداللهیان وزیر امور خارجه، آیت‌الله سید محمد علی آل هاشم نماینده محترم ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز، دکتر مالک رحمتی استاندار آذربایجان شرقی و همراهانشان را محضر ولی امر مسلمین حضرت امام خامنه‌ای، خاندان مکرم، و همه وابستگان و نیز ملت شریف ایران تسلیت می‌گویم ‌و از خداوند متعال  آمرزش، رحمت و آرامش و حشر با اولیالله را برای آن خدمتگزاران شریف طلب می‌کنم و برای بازماندگان صبر و سلامتی می‌خواهم و رحمت و مغفرت الهی و علوّ درجات ایشان را از خداوند متعال مسألت می‌کنم.

انتهای پیام/

کد خبر 1403023101984

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha