اتحادیه‌ صنایع‌دستی اصفهان شهادت رئیس‌جمهوری و همراهانش تسلیت گفت

اتحادیه‌ صنایع‌دستی اصفهان با صدور پیامی شهادت رئیس‌جمهوری و همراهانش را تسلیت گفت.

به گزارش میراث آریا، در متن پیام اتحادیه‌ صنایع‌دستی اصفهان آمده است:

اِنالله و انّا اِلَیه رّاجِعون

اتحادیه‌ صنایع‌دستی اصفهان شهادت آیت الله رئیسی و هیأت همراه‌ش را به نمایندگی از طرف هنرمندان صنایع‌دستی اصفهان تسلیت می‌گوید و علّو درجات را برای‌ ایشان از خداوند متعال مسئلت می‌کند.

جا دارد مراتب تشکر و سپاسگزاری‌مان را از دولت سیزدهم بابت دو مصوبه‌ کارگشا برای هنرمندان، تولیدکنندگان و فعالان این عرصه اعلام می‌کنیم.

حذف قانون پیمان سپاری ارزی برای صادرکنندگان صنایع‌دستی و همچنین ابلاغ دستور بیمه‌ ۱۰ هزار نفری فعالان صنایع‌دستی و گردشگری، دو مصوبه‌ی دولت آیت الله رئیسی در مجلس شورای اسلامی بود که آغازگر خبرهای حمایتی دولت از هنرمندان بوده است.

‌امید که راه‌ ایشان در جهت گشایش گره‌های مسیر تولید و عرضه‌ صنایع‌دستی ادامه یابد و فعالان و هنرمندان صنایع دستی همان گونه که در یک ماه گذشته روزنه‌های‌ امید را شاهد بودند در ادامه‌ راه نیز پر قدرت و مقاوم در راستای رفع مشکلات با دولت همراه و همگام باشند تا با افتخار هنر و هنرمند صنایع‌دستی این مرز و بوم را به رخ جهانیان بکشیم.

باردیگر مراتب تبریک و تسلیت خود را بابت شهادت مظلومانه‌ رئیس جمهوری، وزیر امور خارجه و همه‌ همراهان شهیدشان اعلام می‌داریم و از خداوند متعال صبر و شکیبایی برای ملت ایران و خانواده‌های داغدارشان خواستاریم.

 

انتهای پیام/

کد خبر 1403030200076

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha