ستاد بزرگداشت سیدالشهدای خدمت در قزوین برگزار شد

ستاد بزرگداشت سیدالشهدای خدمت، آیت‌الله رئیسی و یاران شهیدش به‌ریاست عباس کاظمی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار قزوین و با حضور مدیران دستگاه‌های اجرایی برگزار شد.

به‌گزارش میراث آریا، عباس کاظمی روز سه‌شنبه یکم خرداد  ۱۴۰۳ ضمن تاکید بر هماهنگی لازم برای اعزام مشتاقان به مراسم تشییع رئیس‌جمهوری، گفت: ستاد بزرگداشت سیدالشهدای خدمت با زیرکمیته‌های امنیتی، مراسم‌ها، انتظامی، امدادونجات، پشتیبانی و اطلاع‌رسانی به‌صورت رسمی در استان کار خود را آغاز کرده و به همین ترتیب این ستاد به‌منظور هماهنگی‌های بیشتر در شهرستان‌ها با مسئولیت فرمانداران شکل گرفته و مدیران کمیته‌ها مشخص شده‌اند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی افزود: با توجه به برگزاری مراسم در استان تهران ما باید در استان برای اعزام همشهریان به این مراسم برنامه‌ریزی لازم را انجام دهیم و برای افرادی که از استان ما نیز عبور می‌کنند تمهیدات لازم را در نظر بگیریم.

معاون استاندار قزوین بیان کرد: با توجه به محدودیت زمان، کمیته اعزام در اسرع زمان باید زمان حرکت و نحوه اعزام اتوبوس‌ها را برنامه‌ریزی کند، در این بخش باید از ظرفیت شهرداری، راهداری و دانشگاه‌ها استفاده کرد همچنین نیروهای مردمی دارای اتوبوس نیز اعلام آمادگی کردند که می‌توان از ظرفیت آن‌ها نیز به منظور ایاب و ذهاب مراسم استفاده کرد.

هماهنگی و همکاری با کمیته اعزام برای مراسم تشییع، اعزام ناوگان حمل‌ونقل عمومی درون‌شهری و هماهنگی لازم برای خدمت‌رسانی در برگزاری مراسم‌های بزرگداشت در سطح استان و همکاری با گروه‌های مردمی و هیأت‌های مذهبی انجام شده‌ است.

انتهای پیام/

کد خبر 1403030200102

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha