پیکر شهید بهروز قدیمی بر دوش مردم ابهر تشییع شد

مراسم تشییع و وداع با پیکر پاک شهید سرهنگ دوم بهروز قدیمی در میدان آسیاب ابهر با حضور مردم ولایتمدار، خانواده شهید و جمعی از مسئولان کشوری و لشگری در ابهر برگزار شد.

به گزارش میراث آریا، در این مراسم پرشکوه، آیین تشییع پیکر مطهر شهید قدیمی از چهارراه امام حسین (ع) شهر ابهر به سمت مصلای نماز جمعه این شهر با ورود پیکر شهید آغاز شد.

پیکر مطهر شهید قدیمی بعد از تشییع در شهر ابهر برای برگزاری آیین تدفین به زادگاهش روستای درسجین منتقل شد.

سردار جهانبخش کرمی، فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان نیز با اشاره به اینکه ملت ایران و مردم استان زنجان با حضور پرشور و گسترده در مراسم تشییع و تدفین شهدای خدمت نشان دادند که همواره قدردان مجاهدت‌های این شهدا هستند، خاطرنشان کرد: امروز مردم زنجان قدردانی و قدرشناسی خود را از خدمتگزاران نظام به نمایش گذاشتند و میثاقی دوباره با آرمان‌های مقدس امام راحل و نظام جمهوری اسلامی بستند.

محسن افشارچی، استاندار زنجان نیز در این مراسم مبنای سیاست‌ورزی شهید رئیسی رئیس جمهور شهید، مردم و مهرورزی بود و همواره بر مبنای مهر ورزی نیز حرکت می‌کرد، افزود:‌ امروز مردم زنجان نشان دادند که قدرشناس خدمتگزاران خود هستند.

فرمانده قرارگاه لشکر ۱۶ زرهی قزوین هم در مراسم تشییع پیکر شهید قدیمی با اشاره به اینکه حضور مردم در آیین تشییع شهدای خدمت، بیانگر حمایت همه جانبه و تمام قد آنها از نظام و آرمان‌های آن است، اظهار کرد: این حضور نشان می‌دهد مردم همواره پشتیبان ولایت هستند.

سرهنگ محمدعلی بیرانوند ، فرمانده تیپ ۲۱۶ زرهی نیروی زمینی ارتش زنجان نیز در این آیین، گفت: حضور مردم در این مراسم نشانه، اتحاد و یکدلی است.: این حضور پرشور بیانگر آن است که مردم قدرشناس زحمات مسئولانی هستند و این حضور پیامی روشن برای دشمنانی دارد که نمی‌خواهند بفهمند مردم تا چه میزان پشتیبان دولت و ولایت فقیه هستند.

سرگرد شهید بهروز قدیمی با تخصص الکترومکانیک، ۱۰ آذر ماه سال ۱۳۵۸ در شهرستان ابهر استان زنجان چشم به جهان گشود و ۲۵ شهریور سال ۱۳۷۴ وارد نیروی هوایی ارتش شد.

‌او در پایگاه‌های شکاری همدان، چابهار، مهرآباد و آشیانه جمهوری اسلامی ایران خدمت کرده بود.

شهید «بهروز قدیمی»، سرگرد نیروی هوایی ارتش بود که به عنوان سرگرد فنی بالگرد، در پرواز حامل رئیس‌جمهور حضور داشت.

‌سرگرد بهروز قدیمی دارای تجربه ۷۲۰ ساعت پرواز بود.

انتهای پیام/

کد خبر 1403030300129

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha