ضرورت آموزش ایمنی کار در کارگاه‌های پرخطر صنایع دستی

سرپرست معاونت صنایع دستی اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان مرکزی گفت: رعایت اصولی ایمنی در کارگاه های پرخطر صنایع‌دستی ضروری است و آموزش ایمنی کار برای هنرمندان در دستور کار قرار می‌گیرد.

به‌گزارش میراث‌آریا، الهام سیمایی امروز شنبه پنجم خرداد ۱۴۰۳ در بازدید از کارگاه پیکر تراشی چوب «حجم خاتم» در شهرستان اراک که چندی پیش دچار آتش‌سوزی شده بود، گفت: برخی از کارگاه‌های پرخطر همچون کارگاه‌های پیکر تراشی بایستی تمامی نکات ایمنی کار را در محل کارگاه رعایت کنند.

سرپرست معاونت صنایع‌دستی اداره‌کل میراث‎ فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان مرکزی ضمن ابراز دلجویی با محسن خلج هنرمند صنایع‌دستی در خصوص آتش‌سوزی اخیر در کارگاهش، تصریح کرد: به زودی آموزش ایمنی‌سازی کارگاه‌های صنایع‌دستی برای تمامی هنرمندان صنایع‌دستی در دستور کار قرار خواهد گرفت.  

او ادامه داد:  حادثه ممکن است برای تمامی افراد رخ دهد، به همین دلیل بهتر است هنرمندان صنایع‌دستی در مشاغل مختلف دارای بیمه حوادث باشند.  

سیمایی گفت: چند دوره آموزشی ایمنی کارگاه‌ها در مقابل آتش‌سوزی در دستور کار قرار گرفته است که به زودی برای هنرمندان اجرا خواهد شد.

انتهای پیام/

کد خبر 1403030500186

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha