ایستگاه صلواتی مجتمع مهتاب قم تا ۱۵ خرداد به زائران و مسافران خدمات ارائه می‌دهد

به مناسبت شهادت آیت‌الله دکتر سید ابراهیم رئیسی، رئیس‌جمهوری و هیئت همراه ایشان، ایستگاه صلواتی در مجتمع بین‌راهی مهتاب به منظور تکریم از زائران و مسافران بر پا شده و تا ۱۵ خردادماه جاری فعالیت آن ادامه دارد.

به‌گزارش میراث‌آریا، این ایستگاه صلواتی در آزادراه قم - تهران (آزادراه خلیج‌فارس) تا سالگرد رحلت امام خمینی(ره) و ۱۵ خرداد، به خدمات‌رسانی به مردم ادامه می‌دهد و پذیرای زائران و مسافرانی است که از این مسیر عبور می‌کنند.

ایستگاه صلواتی مجتمع بین‌راهی مهتاب استان قم تا ۱۵ خردادماه جاری از ساعت ۱۰ تا ۲۲ آماده ارائه خدمات مختلف به زائران و مسافران در این محور مواصلاتی است.

۱۵ خرداد سال ۱۳۴۲ هجری خورشیدی سرآغاز نهضت اسلامی به رهبری امام خمینی(ره) است که در جریان این رویداد مهم تاریخی شمار زیادی از مردم، روحانیان و طلبه‌ها به ‌دست عُمال رژیم پهلوی به شهادت رسیدند.  

امام خمینی(ره) رهبر فقید و بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران، در ۱۴ خرداد سال ۱۳۶۸ هجری خورشیدی رحلت کردند و حضرت آیت‌الله سید علی خامنه‌ای به ‌عنوان رهبر نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در این روز انتخاب شدند.

آیت‌الله دکتر سید ابراهیم رئیسی، خادم‌الرضا(ع) و هشتمین رئیس‌جمهوری اسلامی ایران روز یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ پس از افتتاح سد «قیز قلعه‌سی» در مسیر افتتاح طرح «ارتقای کیفیت پالایشگاه تبریز» در منطقه ورزقان استان آذربایجان‌شرقی دچار سانحه سقوط بالگرد شد و در شب ولادت حضرت امام رضا(ع) هشتمین اختر تابناک امامت و ولایت، به همراه حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید محمدعلی آل‌هاشم نماینده ولی‌فقیه در استان آذربایجان‌شرقی و امام‌جمعه تبریز، حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه، مالک رحمتی استاندار آذربایجان‌شرقی، سردار سید مهدی موسوی فرمانده یگان حفاظت ریاست‌جمهوری، سرهنگ خلبان سید طاهر مصطفوی، سرهنگ خلبان محسن دریانوش، سرگرد فنی بهروز قدیمی به درجه رفیع شهادت نایل آمد.

انتهای پیام/

کد خبر 1403030600233

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha