برکات و ثمرات رئیس‌جمهوری شهید در حوزه صنایع‌دستی کرمان ماندگار است

معاون صنایع‌دستی اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان کرمان گفت: اخلاص و مردم‌داری از ویژگی‌ های مهم شهید جمهور بود که پس از روی کار آمدن در مدت فعالیت سه ساله خود با هدف محرومیت زدایی و ایجاد رشد و توسعه در کشور به استان‌های مختلف سفر کرده است.

به گزارش میراث آریا، اعظم علیخانی در تبیین خدمات سه ساله شهید جمهور آیت‌الله رئیسی با شعار «دولت مردمی، ایران قوی» گفت: رئیس‌جمهوری شهید با هدف محرومیت‌زدایی و ایجاد رشد و توسعه در کشور به استان‌ها، شهرها و روستاهای مختلف کشور سفر و در عمل با اخلاص و مردم‌داری نام و یاد خود را جاودانه کرده است.

معاون‌صنایع‌دستی استان کرمان با بیان اینکه سفرهای استانی شهید منشأ خیر و برکت‌های فراوان بوده که برای همیشه در ذهن ها به یادگار خواهد ماند گفت: همه ما قدردان رئیس‌جمهوری شهیدمان هستیم.

او در ادامه گفت: شهید رئیسی در سفرهای استانی خود به استان کرمان، نگاه ویژه‌ای به حوزه صنایع‌دستی داشته و از برکات سفرهای شهید جمهور در حوزه صنایع‌دستی تخصیص اعتباراتی بیش از ۲۷۷ میلیارد ریال در طول سه سال دولت ایشان به این حوزه است.

علیخانی اظهار کرد: حاصل اعتبارات تخصیصی در سه سال دولت شهید جمهور آموزش ۲۰هزار نفر علاقه‌مندان صنایع دستی، بیمه ۹۰۰ نفر هنرمندان و صنعتگران و فرایند ساخت و تجهیز شش خانه خلاق صنایع دستی در مناطق محروم و کم‌برخوردار استان است.

معاون صنایع‌دستی کرمان گفت: افزایش اعتبارات حوزه صنایع‌دستی استان به صورت صددرصدی از سال ۱۴۰۰ تا ۱۴۰۲ از دیگر برکات ماندگار حضور شهید آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی در مسند ریاست جمهوری است.

انتهای پیام/

کد خبر 1403030600250

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha