یک میلیارد تومان برای سامان‌دهی سرویس‌های بهداشتیِ محور قم – سلفچگان هزینه شده است

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان قم گفت: امسال حدود یک میلیارد تومان برای سامان‌دهی سرویس‌های بهداشتیِ مجتمع‌های بین‌راهی در محور قم – سلفچگان (جاده کربلا) هزینه شده است.

به‌گزارش میراث‌آریا، علیرضا ارجمندی در جلسه هم‌اندیشی درباره بررسی مشکلات واحدهای زیر پوشش انجمن صنفی مجتمع‌های گردشگری و پذیرایی استان قم که روز یکشنبه ۶ خرداد ۱۴۰۳ در دفتر این انجمن برگزار شد، بر لزوم ضرورت خدمات‌دهی مناسب به مسافران تأکید کرد. 

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان قم؛ ارائه خدمات مطلوب و ایجاد رضایتمندی و تسهیل در خدمات مورد نیاز زائران و مسافران را از جمله اهداف این اداره‌کل در بخش گردشگری برشمرد. 

۹۵ واحد صنفی تحت پوشش انجمن صنفی مجتمع‌های گردشگری قم قرار دارند

همچنین سید جواد جلالی‌نژاد رئیس انجمن صنفی مجتمع‌های گردشگری و پذیرایی استان قم در این جلسه، به مشکلات و درخواست‌های اعضای این انجمن از جمله در زمینه تسهیلات اشاره کرد و خواستار تسریع در رفع آنان شد. 

او خاطرنشان کرد: بیش از ۹۵ واحد صنفی زیر پوشش این انجمن قرار دارند.

استان قم دارای هشت راه مواصلاتی اصلی و چهار راه فرعی است که از جمله آن‌ها می‌توان به آزادراه قم - تهران (آزادراه خلیج فارس) به طول ۱۳۰ کیلومتر، جاده قدیم قم - تهران، بزرگراه قم - ساوه به طول ۸۷ کیلومتر، جاده قدیم قم - کاشان، آزادراه قم – کاشان (آزادراه امیرکبیر) به طول ۱۰۴ کیلومتر، آزادراه قم - گرمسار به طول ۱۷۳ کیلومتر و بزرگراه قم - سلفچگان - اراک به طول ۱۳۶ کیلومتر اشاره کرد.

در حوزه راهداری استان قم حدود ۲ هزار کیلومتر راه شامل ۲۱۳ کیلومتر آزادراه، ۲۳۲ کیلومتر بزرگراه، ۱۵۴ کیلومتر راه اصلی، ۱۵۰ کیلومتر راه فرعی و یک هزار کیلومتر راه روستایی وجود دارد.

انتهای پیام/

کد خبر 1403030700269

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha