سروآباد کردستان از شهرستان‌های تاثیرگذار در صنعت گردشگری است

مدیرکل تعاون‌، کار و رفاه اجتماعی کردستان، سروآباد را از شهرستان‌های تاثیرگذار استان در بحث صنعت گردشگری نام برد و گفت: باید از این ظرفیت‌ها در راستای شکوفایی اقتصادی استان بهره گرفت.

به گزارش میراث‌آریا، فرزاد پیشکاری روز دوشنبه ۷ خردادماه ۱۴۰۳ در دیدار با فرماندار سروآباد گفت: با توجه به عملکرد مناسب شهرستان سروآباد در پرداخت تسهیلات مشاغل خانگی در سال گذشته و همچنین اقدام بسیار خوب در پایش و نظارت بر آن، تلاش می کنیم سهم این شهرستان در پرداخت تسهیلات مشاغل خانگی افزایش یابد.

مدیرکل تعاون‌، کار و رفاه اجتماعی کردستان با بیان اینکه ایجاد اشتغال و کارآفرینی، حمایت و پشتیبانی دولت را به همراه دارد، از توجه فرماندار سروآباد به تشکلات کارگری و کارفرمایی و اهتمام به اهداف و سیاست‌های وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی قدردانی کرد.

او اشتغال، مسکن، جهاد تبیین و فرزندآوری را از مهم‌ترین اولویت‌های رئیس جمهور شهید و دولت سیزدهم دانست و افزود: وزارت تعاون، اهتمام جدی در بحث ایجاد و حفظ اشتغال، ایجاد و تقویت تعاونی‌های اشتغال‌زا، صیانت از حق و حقوق کارگران و کاهش آسیب‌های اجتماعی و توجه به ورزش کارگری دارد.

پیشکاری، سروآباد را از تأثیرگذارترین شهرستان های استان در بحث کشاورزی، دامپروری، منابع خدادادی، گردشگری و جوانان تحصیلکرده نام برد و عنوان کرد: باید از این ظرفیت‌ها و پتانسیل‌ها در راستای شکوفایی اقتصادی استان بهره گرفت.

مدیرکل تعاون‌، کار و رفاه اجتماعی کردستان از سرمایه‌گذاران، کارآفرینان، صاحبان صنایع و تعاونگران خواست زمینه‌ساز ایجاد اشتغال پایدار در این شهرستان باشند.

انتهای پیام/

کد خبر 1403030700283

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha