بهگزارش میراث آریا، نادر محمدی روز چهارشنبه ۱۲ شهریور ۱۴۰۴ با اشاره به برگزاری این جلسه گفت: بهدنبال دستورالعمل نظارت و رسیدگی به شکایات تاسیسات گردشگری مصوب هیئت محترم وزیران مورخ ۲۷/۳/۱۳۸۰ با هدف تکریم ارباب رجوع و ارتقا کیفیت خدمات واحدهای گردشگری، هشتمین جلسه کمیسیون رسیدگی به شکایات تاسیسات گردشگری استان در سال جاری تشکیل شد و شکایتهای مراجعهکنندگان در خصوص کیفیت خدمات و رعایت استانداردها در ۲ واحد اقامتی استان مورد بررسی و پیگیری قرار گرفت.
معاون گردشگری استان با بیان اینکه از ابتدای سال جاری تا کنون و طی ۸ جلسه ۱۴ شکایت مربوط به تاسیسات گردشگری مورد بررسی قرار گرفته افزود: در این جلسات با بررسی مهمترین موضوعات و مشکلات مرتبط با شکایات گردشگران تا کنون اقداماتی چون تذکر کتبی با درج در پرونده و یا جبران خسارات گردشگران توسط دفاتر خدمات مسافرتی به واحدهای خاطی ابلاغ شدهاست.
محمدی تصریح کرد: جلسات کمیته نظارت بر فعالیت تاسیسات گردشگری در صورت دریافت شکایت و پس از بازدید میدانی و ارزیابی شرایط واحد یا واحدهای خاطی توسط بازرس اداره نظارت بر تاسیسات گردشگری ادارهکل یک بار در ماه یا بیشتر بسته به تعداد شکایات تشکیل می شود.
او خاطرنشان کرد: از تمامی گردشگران و شهروندان درخواست داریم تا هرگونه تخلف و نارضایتی خود را به صورت مستقیم و از طریق تماس با سامانه ملی ۰۹۶۲۹ و یا شماره تماس ۰۲۸۳۳۶۸۵۰۲۴ به صورت مستقیم به این کمیته گزارش دهند تا در اسرع وقت رسیدگی گردد.
انتهای پیام/
نظر شما