دور دوم اجراهای نمایش «مغازه خودکشی» به کارگردانی حسین نصیری به زودی در عمارت هما آغاز خواهد شد.
نمایش «دشمن خدا» به کارگردانی مشترک عمادالدین رجبلو و مجید عراقی از ۶ خرداد ماه پنجمین دور اجراهای خود را در عمارت هما آغاز میکند.