تقدير از برگزيدگان داوري‌هاي ملي نشان مرغوبيت صنايع دستي در کردستان

«فرهاد حامدي» در گفت‌وگو با خبرنگار ميراث آريا (chtn) افزود: اين مراسم 22 بهمن‌ماه همزمان با سالگرد پيروزي انقلاب اسلامي برگزار مي‌شود.

وي با اشاره به اين که 10 هنرمند کردستاني در داوري‌هاي ملي منطقه مرکز نشان ملي دريافت کردند، اظهار داشت: استان کردستان با 14 اثر شاخص در داوري‌هاي ملي منطقه مرکز شرکت کرد.

معاون صنايع دستي کردستان ادامه داد:‌ در نهايت 10 اثر نظر هيات داوران را به خود جلب و نشان ملي کيفيت و مرغوبيت دريافت کرد.

حامدي اضافه کرد: آثاري موفق به دريافت نشان ملي شدند که داراي درج قيمت، ذکر نام، بسته‌بندي، کيفيت مناسب در کنار زيبايي و نوآوري بودند.

معاون صنايع دستي کردستان با بيان اين که داوري‌هاي ملي مهر اصالت منطقه مرکزي به مدت 2 روز با ارائه آثاري از هنرمندان استان‌هاي اصفهان، مرکزي، چهارمحال و بختياري، يزد، لرستان و کردستان به عنوان استان مهمان برگزار شد، گفت: در اين مرحله از داوري‌ها 81 اثر موفق به دريافت نشان ملي شدند.

وي در ادامه اظهار داشت: آثار صنايع دستي کردستان در رشته‌هايي همچون نازک‌کاري، کلاش‌بافي، پوشاک محلي و زيورآلات سنتي در داوري‌هاي ملي نشان مرغوبيت و کيفيت دريافت کردند.
111/


انتهای پیام/

کد خبر 1390111742