کاهش 80 درصدي آمار شکايات مهمانان نوروزي کرمانشاه

به گزارش ميراث آريا(CHTN)، به نقل از روابط عمومي اداره کل ميراث فرهنگي کرمانشاه «محمدرضا ستايش فر» گفت: با توجه به توجيهات به عمل آمده و برگزاري دوره هاي آموزشي براي تمامي افرادي که به عنوان پيشاني سرويس دهندگان به مسافران نوروزي، عهده دار خدمت هستند خوشبختانه رضايتمندي مسافران حاصل شده و کمترين شکايات نسبت به سنوات گذشته صورت گرفته است.

وي افزود: در ايام نوروز واحد نظارت اداره کل ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري استان کرمانشاه بازرسي مشترکي به همراه معاونت بازرسي و نظارت بر کالا و خدمات و همچنين پليس نظارت بر اماکن عمومي استان دارند.

وي افزود: کاهش 80 درصدي شکايات نشان دهنده اثر بخشي آموزش ها از يک سو و افزايش سطح کيفي خدمات از سوي ديگر است.

ستايش فر تصريح کرد: اين امر در حالي صورت پذيرفته است که آشنايي مسافران به حقوق خود نسبت به سال گذشته افزايش چشمگيري داشته است.
/117

انتهای پیام/

کد خبر 1392011027