به گزارش روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان هرمزگان، «عباس نوروزی» افزود: بر اساس برنامه ریزی انجام شده کلیه خدمات و نیازهای گردشگران و میهمانان هرمز با همکاری مسئولین محلی در این سامانه گنجانده شده است و گردشگران می توانند از طریق پیامک اطلاعات مورد نیاز خود را دریافت کنند.
وی با اشاره به این که سامانه در ایام نوروز گذشته به گردشگران خدمات داده است افزود: گردشگران می توانند با ارسال عدد 10 ساعات حرکت کشتی از هرمز به بندرعباس، ارسال عدد 20 ساعات حرکت کشتی از بندرعباس به هرمز، ارسال عدد 30 اماکن دیدنی هرمز، ارسال عدد 40 اماکن اقامتی هرمز، ارسال عدد 50 کرایه ماشین برای گشت زمینی در هرمز، ارسال عدد 60 کرایه قایق تفریحی برای گشت دریایی در سواحل هرمز اطلاعات مورد نیاز خود را دریافت کنند.
/108
انتهای پیام/