به گزارش روابط عمومی میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آذربایجان شرقی فرزين حق پرست اظهار داشت: در اين همايش بر لزوم استانداردسازي تاكيد شده و مراحل اجرايي و نحوه انجام آن در هتلها و اماكن اقامتي گردشگري از سوي شركت افق انديشه ماندگار به عنوان عامل تطبيق استانداردسازي استان تشريح شد.
وي خاطرنشان كرد: اصل اول در استانداردسازي در نظر گرفتن نياز مشتريان است تا بر اساس نيازهاي آنها استانداردسازي انجام گيرد زيرا هدف نهايي در اين كار جلب رضايت مشتري است.
حق پرست همچنين با بيان اينكه استانداردسازي در مناطق مختلف متفاوت بوده و بر اساس مختصات هر منطقه ويژگي خاص خود را دارد، يادآور شد: با توجه به اينكه استاندارد در محيط هاي عادي و عمومي روز به روز افزايش مييابد و گردشگران با تجربه زياد اماكن گردشگري به مقايسه ميپردازند، لازم است هتلداران با در نظر گرفتن اين نياز استانداردسازي را در برنامههاي جدي خود قرار دهند.
مديركل ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري استان تصريح كرد: شكاف دانشي و ارتباطاتي بين هتلداران و مشتريان به واسطه استانداردسازي ميتواند كمرنگ شده و به تدريج منجر به رضايت هرچه بيشتر مشتري شود.
لازم به ذكر است، در این همایش شركت افق انديشه ماندگار عامل تطبيق استانداردسازي استان، به تشريح روند اجرايي استانداردسازي و اقدام از طريق وبسايت پرداخت.
يادآور ميشود، در اين همايش به مديران هتلهاي «پارك»، «ايران» و «قصر اسكو» كه پيش از اين نسبت به استانداردسازي اماكن اقامتي خود اقدام كرده بودند، گواهي كيفيت استاندارد اعطا شد.
انتهای پیام/