افتتاح نمایشگاه دستاوردهای سازمان میراث فرهنگی در کاخ نیاوران

همزمان با هفته دولت، نمایشگاه فرصت‌ها و دستاوردهای سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری در یک سال گذشته در مجموعه فرهنگی تاریخی نیاوران افتتاح شد.

به گزارش روابط عمومی مجموعه فرهنگی تاریخی نیاوران عصر روز گذشته(دوشنبه) نمایشگاه فرصت ها و دستاوردهای سازمان میراث فرهنگی و دستاوردها و عملکرد مجموعه فرهنگی تاریخی نیاوران در یک سال گذشته با حضور حسینی مکارم، معاون توسعه مدیریت، عباباف مدیرکل حراست،خرازی مشاور رییس سازمان و رییس هسته گزینش امین عارف‌نیا رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی سازمان میراث فرهنگی، و  جمع دیگری از مدیران و مسئولان در این مجموعه افتتاح شد.

بازدید از نمایشگاه های \"آیینه تبریز\" و \"مشروطه در صاحبقرانیه\" که به مناسبت واقعه مشروطه و فتح تهران از تاریخ 15 مرداد برگزار و به دلیل استقبال مخاطبان تا پایان هفته دولت تمدید شده است بخش دیگری از این برنامه بود.

بر اساس این گزارش در هفته دولت و همزمان با روز کارمند مجموعه فرهنگی تاریخی نیاوران در تاریخ سه شنبه 4 شهریور نیز به صورت رایگان پذیرای علاقه مندان و گردشگران است.

بر اساس این گزارش در این نمایشگاه عکسهای منتخب دستاوردهای پژوهشگاه میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، معاونتها و مراکز وابسته سازمان و خیابان گذر گزارش عملکرد یکساله سازمان میراث فرهنگی در محوطه عمومی نیاوران به نمایش گذاشته شده است.

علاقه مندان جهت بازدید از نمایشگاه های یاد شده و کاخ موزه های مجموعه فرهنگی تاریخی نیاوران می توانند در هفته دولت (2 تا 8 شهریور) همه روزه از ساعت 30/8 تا 17 به این مجموعه واقع در تهران، میدان شهید باهنر (نیاوران) مراجعه کنند و این مجموعه تا ساعت 18 فعال است.

\n

انتهای پیام/

کد خبر 1393060314