بهگزارش خبرنگار میراثآریا، ولی تیموری در مراسم اختتامیه ششمین همایش بینالمللی دیجیتال مارکتینگ و صنعت گردشگری که شامگاه جمعه 27 دی 98 در هتل اسپینانس برگزار شد، ضمن تشکر از برگزارکنندگان و فعالان حوزه گردشگری و نیز رسانههای دیجیتال و الکترونیکی و اساتید بینالمللی که سبب اشتراک تجارب بینالمللی شدهاند، گفت: «برگزاری این رویداد در شرایط کنونی و استقبال بینظیر فعالان گردشگری و حوزههای ICT بیانگر این است که فعالان این حوزه به نشاط و رونق این صنعت اطمینان و اعتقاد کامل دارند و بهجای پرداختن به حاشیههای غیرتخصصی به دنبال بهرهمندی از تجارب بینالمللی و پیدا کردن راهکارهای علمی و حرفهای روز دنیا هستند.»
او افزود: «باید توجه داشته باشیم که ظرفیت کتمانناپذیر رسانههای دیجیتالی به همان اندازه که در معرفی و تصویرسازی مثبت از یک مقصد مؤثر هستند در آسیب زدن به تصویر موجود نیز میتوانند تأثیرگذار باشد، بنابراین همکاران فعال در حوزههای گردشگری و رسانهها در اظهارنظرها و مصاحبهها دقت لازم را داشته باشند.»
تیموری با تأکید بر اینکه رویدادها و اتفاقات تلخ همیشه و در همه نقاط دنیا وجود دارد و مقاصد گردشگری دنیا را تحت شعاع قرار داده و ما هم از این قاعده مستثنی نیستیم، تصریح کرد: «تجربه بینالمللی و بومی مدیریت این شرایط را داریم و اطمینان میدهیم که بهزودی شرایط بهتری را پیدا کنیم.»
معاون گردشگری بیان کرد: «ایران بهعنوان یک مقصد گردشگری جذاب و با قابلیت رقابتپذیری بالا، توان عبور سریع از روزهای سخت را دارد و با برنامههایی که در قالب بازیابی در دست اقدام داریم تا قبل از شروع فصل سفر بعدی کشور، در اسفند فضای بانشاط خود را پیدا خواهد کرد.»
انتهای پیام/