به گزارش میراث آریا به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایعدستی استان مرکزی، علیرضا ایزدی امروز ۲۲ فروردین ۱۳۹۹ اظهار کرد: «شیوع این بیماری در زمان اوج رونق گردشگری بود، بنابراین برخلاف سالهای گذشته امکان پذیرش مسافر را نداشتیم.»
او افزود: «یکی از برنامههایی که در نوروز سالهای گذشته همیشه برای تبلیغ جاذبههای گردشگری استان انجام میدادیم، چاپ بروشور و کتابچههای معرفی این جاذبهها بود که امسال با توجه به شیوع کرونا این برنامه انجام نشد.».
مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان مرکزی تصریح کرد: «در این ایام سه مسابقه عکس و فیلم از پخت غذاهای محلی، آئینهای سنتی، بازیهای بومی محلی و مسابقه عکس از سفره هفتسین برگزار و به برندگان جوایزی اهدا شد.»
او اضافه کرد: «مسال با توجه به شرایط پیشآمده برای معرفی جاذبههای گردشگری استان از طریق فضای مجازی، بهویژه اینستاگرام برنامهریزی کردیم که این اقدام با دستورالعمل وزارتخانه و با هشتک \"مانور تبلیغات گردشگری\" انجام شد.»
ایزدی گفت: «برنامه معرفی جاذبههای گردشگری استان در بستر فضای مجازی طی این مدت با معرفی ۱۸۵ جاذبه گردشگری در قالب فیلم و عکس انجام شد.»
او عنوان کرد: «با توجه به هزینههایی که هرساله برای چاپ بروشور و کتابچه معرفی جاذبههای گردشگری استان در ایام نوروز داریم، میتوانیم بدون هزینه خاصی این جاذبههای را در فضای مجازی معرفی کنیم.»
مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان مرکزی تأکید کرد: «ضرورت زمان کنونی ایجاب میکند که از تبلیغات کاغذی به سمت تبلیغات مجازی برویم، برای همین بیشتر روی این حوزه تمرکز میکنیم.»
انتهای پیام/