بهگزارش میراثآریا بهنقل از مرکز روابطعمومی و اطلاعرسانی وزارت میراثفرهنگی، گردشگری و صنایعدستی، محمد قاسمی روز چهارشنبه 29 بهمنماه با بیان این خبر، افزود: «فعالیتهای مربوط به این کمپین در چندین گام انجام شد. در گام نخست از استانهای مقصد گردشگران چینی خواسته شد تا محتوای تبلیغاتی خود را متناسب با علایق و سلایق چینیها و بر اساس راهنماهای فنی ابلاغی در قالب عکس، کلیپ و متن آماده و به معاونت گردشگری وزارتخانه ارسال کنند.»
او افزود: «در گام دوم، آثار تولیدی از نظر تکنیکی و محتوایی ارزیابی و صحتسنجی شد و آنهایی که شرایط فنی لازم را احراز کردند در زمینه متن و روایت توسط کارشناسان یک شرکت دو ملیتی ایرانیچینی مورد تطبیق و ویرایش ترجمهای و زبانشناختی قرار گرفتند.»
مدیرکل بازاریابی و تبلیغات گردشگری ادامه داد: «در گام بعدی، انواع محتوای نهاییشده بههمراه پیام تبریک دکتر مونسان به زبان چینی در سایت جامع گردشگری کشور موسوم به "ویزیت ایران" زیر نظر کانون جهانگردی و اتومبیلرانی بارگذاری شد.»
او عنوان کرد: «در مرحله آخر، لینک مربوطه در سطح وسیعی به وزارت امور خارجه، سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، تشکلهای حرفهای گردشگری، نمایندگیهای سیاسی جمهوری اسلامی ایران در چین، رایزنیهای فرهنگی کشور و سایر گروههای فعال گردشگری اطلاعرسانی و از آنها خواسته شد تا نسبت به بارگذاری لینک مذکور در فضای مجازی تحت اختیار، استفاده از محتوای تولیدی در سایر فعالیتهای تبلیغاتی و اطلاعرسانی مناسب پیرامون کمپین مذکور به بخش خصوصی کشور چین اقدام کند.»
محتوای این کمپین از طریق لینک https://www.visitiran.ir/node/6555 قابل دسترسی است.
انتهای پیام/