بهگزارش میراثآریا بهنقل از روابطعمومی ادارهکل میراثفرهنگی، گردشگری و صنایعدستی ایلام، عبدالمالک شنبهزاده روز 24 فروردین 1400 با اعلام این خبر اظهار کرد: «در سال گذشته تعداد 100هزار اقلام تبلیغاتی شامل بروشور، کتابچه، پوستر، کارت پستال، ساکدستی، کتاب معرفی استان به سه زبان فارسی، عربی و انگلیسی، نقشه و سی دی و همچنین نقشه راهنمای گردشگری برای معرفی هر چه بهتر استان تهیه و چاپ شد.»
مدیرکل میراثفرهنگی، گردشگری و صنایعدستی ایلام با بیان اینکه صنعت گردشگری بهعنوان شاخهای پویا از بخش خدمات بیش از هر فعالیت اقتصادی دیگر نیازمند معرفی و بازاریابی است عنوان کرد: «هدف از چاپ اقلام تبلیغاتی معرفی استان به گردشگران و زائران به ویژه در ایام اربعین در زمان پساکرونا که شامل پیشینه تاریخی، جغرافیا، صنایعدستی، سوغات محلی، موسیقی بومی، مردمشناسی، یادمانهای دفاع مقدس و مشخصات دفاتر، مهمانپذیرها و هتلهای استان وهمچنین معرفی جاذبههای گردشگری، تاریخی و مذهبی، اقامتگاهها، رستورانها، مجتمعهای بینراهی، زائرسراها، پمپ بنزینها و دیگر اطلاعات استان در شناساندن و معرفی استان ایلام به عموم گردشگران ضروری است.»
شنبهزاده این اقدام را در راستای هدایت گردشگران و زائران اربعین و همچنین معرفی آثار توریستی و گردشگری استان دانست و اضافه کرد: «استان ایلام با بهرهمندی از تاریخ و میراث 10 هزارساله از زندگی اجتماعی بشر، گردشگری دفاع مقدس و گردشگری مذهبی از ظرفیت بالایی برای جلب گردشگران برخوردار است.»
انتهای پیام/