بازدید معاون هماهنگی امور اقتصادی وزارت کشور از غرفه خراسان رضوی در نمایشگاه گردشگری

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه‌ای وزارت کشور از غرفه خراسان رضوی در شانزدهمین نمایشگاه گردشگری و صنایع وابسته تهران بازدید و با غرفه‌داران گفت‌و‌گو کرد.

به گزارش میراث‌آریا به نقل از روابط‌عمومی اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان رضوی محسن کوشش‌تبار امروز چهارشنبه 19 بهمن ماه 1401 در بازدید از غرفه شهر خلیل آباد خراسان رضوی در شانزدهمین نمایشگاه گردشگری و صنایع وابسته تهران اظهار کرد: بسته‌بندی کشمش شهرستان خلیل‌آباد نیازمند بازنگری است.

او هم‌چنین در بازدید از غرفه شهرستان فریمان گفت: با توجه به فاصله نزدیک شهر فریمان به مشهد باید از ظرفیت حضور میلیونی زائران در مشهد برای ایجاد درآمد برای مردم فریمان استفاده شود.

کوشش‌تبار همچنین در غرفه شهرستان تربت‌جام با اشاره به اهمیت و جایگاه مجموعه تاریخی و فرهنگی مزار شیخ احمد جام تصریح کرد: نوع و روش روایت‌گری در معرفی آثار تاریخی و جاذبه‌های گردشگری از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

او افزود: با رونق گردشگری و درآمدزایی باید مردم شهرستان تربت جام از فضاهای میراث فرهنگی منتفع شوند.

کوشش تبار با اشاره به فعالیت هنرمندان خراسان رضوی در زمینه گوهرسنگ‌ها به ویژه سنگ‌های عقیق و فیروزه اظهار کرد: در فعالیت‌های تراش سنگ‌های قیمتی و نیمه قیمتی زنجیره ارزش زود شکل می‌گیرد و برای فروش باید بازاریابی و برند سازی انجام شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه‌ای وزارت کشور از غرفه‌های شرکت توسعه گردشگری شهرداری مشهد، شهرستان خواف، تربت‌حیدریه بازدید کرد.

کوشش تبار هم‌چنین در بازدید از غرفه بایگ تربت حیدریه با اشاره به تولید نخ ابریشم در این شهرستان و آسیب واردات نخ ابریشم مصنوعی به کشور اظهار کرد: توقف واردات نخ ابریشم مصنوعی را پیگیری خواهم کرد.

او با اشاره به صادرات خام آلوی تولیدی بخش کدکن شهرستان تربت حیدریه تصریح کرد: باید این محصول فرآوری شده و محصول فرآوری شده که ارزش اقتصادی بیشتری دارد صادر شود.

او به صورت تلفنی برخی از این مشکلات را پیگیری و گام‌های نخست رفع مشکلات مردم را برداشت.

انتهای پیام/

انتهای پیام/

کد خبر 14011119770317

برچسب‌ها