اسکان ۲۳هزار مسافر در استان تا یکم فروردین در همدان

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان همدان گفت: از ۲۴ اسفند ۱۴۰۱ تا یکم فروردین ۱۴۰۲، نزدیک به ۲۳هزار مسافر در استان همدان اسکان پیدا کردند.

به‌گزارش میراث آریا و به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی گردشگری و صنایع دستی همدان، محسن معصوم‌علیزاده دوم فروردین ماه 1402 با اعلام این خبر گفت: در این مدت بیش از ۱۵۹ هزار بازدید از جاذبه‌های تاریخی، تفریحی، مذهبی و طبیعی استان اتفاق افتاده است.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان همدان اظهار کرد: جاذبه‌های تاریخی استان همدان با ۸۶هزار و ۵۴۹ بازدید در رتبه نخست بازدید‌های استان قرار دارد.

معصوم‌علیزاده ادامه داد: در این مدت ۳۵۴۱ نفر در هتل‌ها، ۸۷۱ نفر در مهمانپذیرها، 1126 نفر در مجتمع‌های گردشگری، ۶۵۰ نفر در هتل آپارتمان‌ها، ۷۳۸ نفر در بوم‌گردی‌ها، ۱۸۰ نفر در متل‌ها، 5039 نفر در خانه‌مسافرها، ۸۷۱۳ نفر در مراکز وابسته به آموزش و پرورش، 1922 نفر در چادرهای مسافرتی و ۱۳۳ نفر در سایر مراکز اقامتی اسکان پیدا کردند.

او بیان کرد: در طول این مدت ۵۹ مورد بازدید نظارتی از تاسیسات گردشگری صورت گرفته که پنج مورد تذکر و دو مورد تشویقی از سوی این اداره‌کل صادر شده است.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان همدان خاطرنشان کرد: همه امکانات و ظرفیت‌های موجود استان برای رفاه و آسایش مسافران نوروزی به کارگرفته شده است.

انتهای پیام/

انتهای پیام/

کد خبر 14020103889652

برچسب‌ها