۳۰ فروردین آخرین مهلت ارسال ایده‌ها به رویداد ملی سقاخونه

مدیر گردشگری و امور زائران شهرداری قم گفت: ۳۰ فروردین سال‌جاری آخرین مهلت ارسال ایده‌ها به رویداد ملی سقاخونه با محوریت ایده‌های استارت‌آپی حوزه زیارت خواهد بود.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی قم، حمید نادری اظهار کرد: رویداد ملی سقاخونه توسط سازمان‌های فرهنگی شهرداری مشهد، قم و شیراز و با همکاری خانه خلاق و نوآوری اشراق و بنیاد نخبگان استان قم به‌منظور حمایت از ایده‌های استارت‌آپی در حوزه زیارت برگزار می‌شود.

مدیر گردشگری و امور زائران شهرداری قم ادامه داد: در این رویداد ملی، شهرداری‌های ؜‌شهرهای زیارتی ایران فرصتی ایجاد کرده‌اند تا هر فردی ایده؜ نوآورانه‌؜ای در حوزه زیارت دارد بتواند برای تجاری‌سازی ایده خود در این رویداد ملی شرکت کنند تا ضمن دریافت جایزه، از فرصت و حمایت‌؜های ملی و استانی برای تولید، عرضه؜‌ محصول و خدمت خلاقانه؜‌ بهره‌مند شود. 

مسئول کمیته گردشگری مجمع کلان‌شهرهای کشور ادامه داد: در این رویداد ملی پذیرش و حمایت از ایده‌های استارت‌آپی با محوریت زیارت و نقش‌آفرینی تشکل‌ها، مساجد و هیئت‌ها در خدمت‌رسانی به زائران خواهد بود. 

او با بیان اینکه آخرین مهلت ارسال ایده تا ۳۰ فروردین ماه ۱۴۰۲ است، گفت: مراسم اختتامیه در مشهدالرضا(ع) باحضور برگزیدگان برگزار خواهد شد. 

نادری عنوان کرد: علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص رویداد ملی «پذیرش و حمایت از ایده‌های استارت‌آپی حوزه زیارت (سقاخونه)» می‌توانند به نشانی اینترنتی saghakhoneh. ir مراجعه کنند. 

انتهای پیام/

انتهای پیام/

کد خبر 14020116684659

برچسب‌ها