2 هنرمند صنایع‌دستی در میان کارآفرینان برتر استان اردبیل

معاون صنایع‌دستی اداره کل میراث‌فرهنگی استان اردبیل از انتخاب دو هنرمند صنایع‌دستی به عنوان کارآفرین برتر در چهاردهمین جشنواره کارآفرینان برتر استان خبر داد.

به گزارش میراث آریا و به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل، توحید دلاورقوام گفت: دو هنرمند صنایع‌دستی به عنوان کارآفرین برتر در چهاردهمین جشنواره کارآفرینان برتر استان انتخاب شدند.

معاون صنایع‌دستی اداره کل میراث‌فرهنگی استان اردبیل افزود: مهسا قنبرزاده و احمد عطایی دو صنعتگر اردبیلی هستند که با گسترش کارگاه خود و فعالیت‌های آموزش محور در حوزه صنایع‌دستی نقش موثری در کارآفرینی برای علاقه‌مندان این حوزه ایفا کرده‌اند.

او تاکید کرد: مهسا قنبرزاده با کارآفرینی در کارگاه قلمزنی فلز و چرم و میناکاری و احمد عطایی با کارآفرینی در کارگاه زیورآلات سنتی روی نقره توانستند عنوان کارآفرین برتر استانی را به دست بیاورند.

دلاورقوام ادامه داد: حوزه صنایع‌دستی ظرفیت ویژه‌ای برای کارآفرینی و ایجاد اشتغال پایدار دارد و علاوه بر اشتغال‌زایی انفرادی در این حوزه، برخی از هنرمندان صنایع‌دستی با حمایت اداره کل میراث‌فرهنگی استان توانسته‌اند در قالب کارگاه اقدامات ارزشمندی در این راستا انجام دهند.

انتهای پیام/

انتهای پیام/

کد خبر 14020225292953

برچسب‌ها