مسابقات آزاد مهارت استانی طلا و جواهرسازی در مهدی‌شهر برگزار شد

سرپرست اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان مهدی‌شهر از برگزاری مسابقات آزاد مهارت استانی طلا و جواهرسازی (ساخت چنگوم) در شهرستان مهدی‌شهر خبر داد.

به گزارش میراث آریا به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث، گردشگری و صنایع‌دستی استان سمنان، مهدی متقی گفت: در این مسابقه که روز ۱۹ شهریورماه ۱۴۰۲ به‌صورت حضوری در پردیس فناوری کیانی شهمیرزاد برگزار شد، فاطمه عسکریان از مهدی‌شهر و درسا شاهی از سمنان مقام نخست، سپیده مرادعلیان از مهدی‌شهر مقام دوم و مهدی اشراقی از شاهرود، مقام سوم این مسابقه را کسب کردند.

سرپرست اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان مهدی‌شهر افزود: با هدف کشف استعدادهای حرفه‌ای رشته طلا و جواهرسازی استان سمنان و ایجاد فرصت مناسب برای توسعه و ترویج مهارت‌آموزی و ارتقای فرهنگ مهارت‌آموزی، مسابقات آزاد مهارت استانی طلا و جواهرسازی(ساخت چنگوم) برگزار شده است.

متقی گفت: مسابقات آزاد مهارت استانی طلا و جواهرسازی (ساخت چنگوم) با همکاری اداره میراث‌فرهنگی شهرستان مهدی‌شهر، مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای خواهران شهرستان مهدی‌شهر، پارک علم و فناوری استان سمنان، پردیس فناوری کیانی شهمیرزاد و آموزشگاه آزاد طلا و جواهرسازی چنگوم و فعالان حوزه طلا و جواهرسازی برگزار شده است.

انتهای پیام/

کد خبر 1402062201342

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha