بهگزارش میراثآریا بهنقل از روابطعمومی ادارهکل میراثفرهنگی، گردشگری و صنایعدستی چهارمحال و بختیاری، فرشاد طهماسبی روز دوشنبه ۱۳ فروردینماه ۱۴۰۳ با اعلام این خبر تأکید کرد: از ۷۰۰ مسافر ورودی به استان در خصوص خدمات دریافتی نظرسنجی شد.
مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استاندار چهارمحال و بختیاری افزود: از این تعداد ۸۷ درصد رضایتمندی خود را درخصوص خدمات دریافتی در استان همزمان با نوروز ۱۴۰۳ اعلام رضایتمندی داشتهاند.
او تصریح کرد: حضور پلیس و دستگاههای اجرایی مرتبط چهارمحال و بختیاری در جادههای ارتباطی استان به خوبی مشهود بود و چالش و دغدغه جدی در خصوص ارائه خدمات سفر نوروزی به مسافران وجود ندارد.
انتهای پیام/
نظر شما