۸۷درصد مسافران نوروزی از خدمات دریافتی در چهارمحال و بختیاری رضایت دارند

مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استاندار چهارمحال و بختیاری نیز در این نشست گفت: ۸۷درصد از مسافران و گردشگران نوروزی ورودی به استان از خدمات دریافتی در این استان رضایت دارند.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی چهارمحال و بختیاری، فرشاد طهماسبی روز دوشنبه ۱۳ فروردین‌ماه ۱۴۰۳ با اعلام این خبر تأکید کرد: از ۷۰۰ مسافر ورودی به استان در خصوص خدمات دریافتی نظرسنجی شد.

مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استاندار چهارمحال و بختیاری افزود: از این تعداد ۸۷ درصد رضایت‌مندی خود را درخصوص خدمات‌ دریافتی در استان همزمان با نوروز ۱۴۰۳ اعلام رضایت‌مندی داشته‌اند.

او تصریح کرد: حضور پلیس و دستگاه‌های اجرایی مرتبط چهارمحال و بختیاری در جاده‌های ارتباطی استان به خوبی مشهود بود و چالش و دغدغه جدی در خصوص ارائه خدمات سفر نوروزی به مسافران وجود ندارد.

انتهای پیام/

کد خبر 1403011302010
دبیر مریم قربانی‌نیا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha