نمایشگاه گروهی هنرهای تجسمی «چهارده نگاه از شهر-زیستن» در تالار آبی کاخ نیاوران برگزار می‌شود

نمایشگاهی از آثار هنرهای تجسمی با عنوان «چهارده نگاه از شهر-زیستن» امروز دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ماه ساعت ۱۵ با حضور جمعی از مسئولان و هنردوستان در تالار آبی کاخ نیاوران گشایش می‌یابد.

به گزارش میراث آریا به نقل از روابط عمومی مجموعه فرهنگی تاریخی نیاوران، در این نمایشگاه گروهی به سرپرستی سیمین قرقچیان، آثار هنری ۱۴ نفر از هنرمندان هنرهای تجسمی، شامل نقاشی، تصویرسازی، عکاسی و فتومونتاژ در معرض دید عموم قرار می‌گیرد. 

در این مجموعه، شاهد ۱۴ روایت از «زیستن» در جغرافیای «شهر» هستیم. در محدوده‌ای که به یک شهر اطلاق می‌شود، بی‌شک زیستن‌هایی با کیفیات و چگونگی‌های متضاد و گاهاً متناقضی را شاهدیم که هویت حقیقی یک شهر را فارغ از تعابیر کلیشه‌ای تشکیل می‌دهد. 

روایت‌هایی از انسان و سازه هایش، فرهنگ و تاریخ معاصر تا طبیعت وعدم حضور مطلق انسان، وضعیتی مملو از تنوع و تناقص که ما آن را «شهر-زیستن» می‌نامیم. 

هنرمندان حاضر در این نمایشگاه لعل اباذری، فاطمه ارزه گر، فرحناز اولیایی، زهره جمالی، زهرا حاج حیدری، علی اکبر خلفاتی عطرین طباطبایی، زهرا عبدالله، زینب عبدالهی، الهه قویدل، فاطمه مرجانی، فرشته ملکوتی، برهان موسوی طلب، محمد موسوی هستند که آثار خود را با موضوعات «شهر_ زیست» خلق کرده‌اند.   

علاقه‌مندان به بازدید از این نمایشگاه هنرهای تجسمی می‌توانند از ۱۸ تا ۲۳ اردیبهشت ماه  همه روزه از ساعت ۱۰ تا ۱۸ و به مجموعه فرهنگی تاریخی نیاوران، تالار آبی مراجعه کنند.

انتهای پیام/

کد خبر 1403021700882

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha