صدور ۱۵ فقره موافقت اصولی طرح‌های گردشگری در استان گیلان

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان گیلان از صدور ۱۵ فقره موافقت اصولی طرح‌های گردشگری در گیلان با حجم سرمایه گذاری بالغ بر ۳۵۰ میلیارد تومان در فروردین ماه ۱۴۰۳ خبر داد.

به گزارش میراث‌آریا و به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان گیلان، ولی جهانی گفت: تا پایان فروردین ماه سال ۱۴۰۳ تعداد ۱۵ فقره موافقت اصولی پروژه‌های گردشگری با سرمایه گذاری ۳۵۰ میلیارد تومان صادر شده که در مقایسه با سال گذشته ۱۲۵ درصد رشد داشته است.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان گیلان ادامه داد: پنج فقره مجوز ایجاد نیز با حجم سرمایه‌گذاری ۱۰۵ میلیارد تومان در فروردین ماه سال ۱۴۰۳ صادر شده است که نشان از آن دارد که اداره‌کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان با جدیت و تلاش مضاعف هرساله نسبت به سال قبل به دنبال ارائه خدمات مناسب‌تر و ایجاد پروژه‌های متنوع و با استانداردهای روز است.

او تصریح کرد: این پیگیری‌ها تا پایان سال از سوی این اداره‌کل برای دستیابی به اهداف و رسالت‌های دستگاه ها به منظور ارائه خدمات مطلوب به گردشگران با جدیت دنبال خواهد شد.

جهانی گفت: در راستای شعار سال برای فراهم کردن زمینه مشارکت مردم در جهش تولید و توسعه اقتصادی استان، برنامه‌ریزی و اقدامات لازم در اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی برای تحقق این شعار در دستور کار قرار دارد.

انتهای پیام/

کد خبر 1403021800903

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha