به گزارش میراث آریا، این جلسه در چارچوب اقدامات نظارتی حوزه گردشگری و به منظور بررسی دقیق شکایات و گزارشهای واصله از سوی شهروندان و مسافران با حضور کهریزی رئیس اداره حراست، مشعشعی رئیس اداره حقوقی و کارشناسان نظارت بر دفاتر خدمات مسافرتی و مدیران دفاتر مربوطه در محل این ادارهکل برگزار شد.
معاون گردشگری استان مرکزی در ابتدای این نشست با تأکید بر رویکرد شفاف قانونی و مسئولانه ادارهکل در رسیدگی به تخلفات احتمالی دفاتر خدمات مسافرتی، اظهار کرد: صیانت از حقوق مردم، حفظ سلامت صنعت گردشگری و تقویت اعتماد عمومی نسبت به دفاتر خدمات مسافرتی از مهمترین اولویتهای این ادارهکل است و هیچگونه تخطی از مقررات قابل پذیرش نیست و با دفاتری که خارج از چارچوب قانونی فعالیت میکنند برخورد قاطع و بدون اغماض صورت خواهد گرفت.
مسعود فرخی در ادامه افزود: تعدادی از پروندههای شکایات واصله با ارائه مستندات مورد بررسی قرار گرفت و مدیران دفاتر ذیربط ضمن ارائه توضیحات لازم، نسبت به دفاع از عملکرد خود اقدام کردند و نظرات کارشناسی واحدهای مرتبط نیز در این زمینه استماع شد.
او همچنین ضمن تشریح اهم وظایف قانونی دفاتر خدمات مسافرتی، بر لزوم ارتقای استانداردهای خدمات، شفافیت در اطلاعرسانی، رعایت اخلاق حرفهای و پاسخگویی مؤثر به مسافران تأکید کرد و گفت: ساماندهی فعالیت دفاتر و ارتقای سطح رضایتمندی گردشگران، نیازمند تعامل مستمر، نظارت مؤثر و پاسخگویی دقیق به شکایات است. این ادارهکل با بهرهگیری از ابزارهای نظارتی و قانونی در مسیر ایجاد فضای سالم رقابتی در صنعت گردشگری حرکت خواهد کرد.
در پایان این جلسه، تصمیمات لازم در خصوص هر یک از پروندهها اتخاذ و مقرر شد تذکرات و احکام صادره در مهلت مقرر به دفاتر مربوطه ابلاغ شود و همچنین بر استمرار برگزاری این جلسات در بازههای زمانی مشخص و پیگیری دقیق شکایات مردمی تأکید شد.
انتهای پیام/

نظر شما