برندسازی یکی از مهم‌ترین شاخص‌ها برای سرمایه‌گذاری پایدار در سطح بین‌المللی است

شهردار شهرکرد گفت: برندسازی یکی از مهم‌ترین شاخص‌ها برای سرمایه‌گذاری پایدار و معرفی شهرکرد در سطح ملی و بین‌المللی است.

به‌گزارش میراث‌آریا، محمدحسین واحدیان گفت: در همین راستا مدیریت شهری در شهرداری و شورای اسلامی شهرکرد با مشارکت اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی چهارمحال و بختیاری دبیرخانه «شهرکرد، شهر ملی نمد» را راه‌اندازی کرد.

شهردار شهرکرد تنوع محصول، تاثیر در اقتصاد، شناسایی مشکلات دغدغه‌مندان و هنرمندان حوزه «نمدمالی» را ضروری دانست و افزود: نجات هنرصنعت «نمدمالی» و اهمیت بیشتر به این رشته به‌عنوان یکی از اولویت‌های شهری در دستور کار قرار دارد.

واحدیان به تلاش برای جهانی شدن شهرکرد به‌عنوان «شهر جهانی نمد» اشاره و تصریح کرد: در این راستا برگزاری جشنواره‌های ملی و بین‌المللی ضروری است و به‌همین منظور برگزاری «جشنواره ملی نمد شهرکرد» در دستور کار قرار گرفت.

او با اشاره به برگزاری «جشنواره ملی نمد شهرکرد» از ۱۷ تا ۲۰ آذرماه جاری یادآور شد: همزمان با این جشنواره پنج کارگاه تخصصی با حضور استادان خبره و متخصص کشوری و استانی برگزار می‌شود.

واحدیان اضافه کرد: در «جشنواره ملی نمد شهرکرد» هنرمندانی از ۲۵ استان کشور و فعالان «نمدمالی» شهرکرد و بروجن حضور دارند.

انتهای پیام/

کد خبر 1404091200792
دبیر مرضیه امیری

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha