بهگزارش میراثآریا بهنقل از روابطعمومی ادارهکل میراثفرهنگی، گردشگری و صنایعدستی استان اصفهان، حیدر صادقی روز 21 دیماه با اعلام این مطلب، گفت: «امروزه در بسیاری از کشورها بخش قابل توجهی از گردشگران برای اقامت منازل مسکونی یا خانهمسافرها را انتخاب میکنند، لذا با توجه به رشد روز افزون خانهمسافرها، آموزش مدیران، پرسنل و استانداردسازی ارائه خدمات در این اقامتگاهها در دستور کار ما قرار گرفته است.»
او افزود: «با توجه به شیوع بیماری کرونا و تعطیلی نسبی واحدهای اقامتی استان، کارشناسان گردشگری فرصت را برای توسعه کیفی این واحدها مناسب دانسته، لذا تلاش میکنیم تا با برگزاری وبینارهای مختلف کیفیت خدماترسانی در واحدهای اقامتی استان را پس از پایان همهگیری کرونا افزایش دهیم.»
معاون گردشگری اصفهان با اشاره به برگزاری اولین وبینار آموزشی توسعه کیفی خانهمسافرهای استان، تأکید کرد: «با گذشت نزدیک به چهار سال از تشکیل خانهمسافرها در استان، شرایط کنونی برای اجرای دورههای آموزشی و توجیهی مناسب بود از اینرو اولین وبینار آموزشی ویژه مدیران و کارکنان خانهمسافرهای استان با شعار "سفر هوشمند در خانهمسافرهای استان" برگزار شد.»
او ادامه داد: «این وبینار آموزشی با حضور دو نفر از کارشناسان ارشد و استادان گردشگری استان با هدف بهبود و استانداردسازی عملکرد مدیران خانهمسافر، افزایش سطح آگاهی مدیران این مراکز، آشنایی مدیران و کارکنان با قوانین پذیرش گردشگر، رعایت اصول بهداشتی بهویژه دستورالعملهای بهداشتی ویژه دوران شیوع کرونا برگزار شد.»
صادقی عنوان کرد: «آشنایی مدیران و کارکنان با بازاریابی گردشگری، نحوه ارتباط درست با گردشگر و لزوم آشنایی مدیران و کارکنان با وظایف نهادهای ذیربط در بررسی صلاحیتها و عملکرد خانهمسافرها از جمله دیگر اهداف برگزاری این دوره آموزش مجازی بود.»
در پایان این دوره آموزشی به شرکتکنندگان گواهی آموزشی شرکت در دوره اعطا میشود.
انتهای پیام/