رسیدگی به شکایات تاسیسات گردشگری در کرمانشاه

معاون گردشگری استان کرمانشاه از رسیدگی به شکایات تاسیسات گردشگری با حضور انجمن  گردشگری استان کرمانشاه خبر داد.

به‌گزارش میراث‌آریا، فهیمه روشن روز سه‌شنبه ۲ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۴ در جلسه رسیدگی به شکایات دفاتر خدمات‌ مسافرتی با اشاره به اهمیت نظارت بر اماکن و تأسیسات گردشگری، اظهار کرد: معاونت گردشگری استان کرمانشاه همچنان با نظارت دقیق بر تاسیسات گردشگری در سراسر استان کرمانشاه در تلاش است تا موجبات رضایت گردشگران را فراهم آورد.

معاون گردشگری استان کرمانشاه با بیان اینکه رسیدگی به تخلفات واحدها و تاسیسات گردشگری در اولویت نظارت بر این تأسیسات است، افزود: کارشناسان گردشگری استان کرمانشاه علاوه بر نظارت دقیق بر تاسیسات گردشگری در بازدیدهای مختلف، رسیدگی به شکایات را در اسرع وقت پیگیری کرده و با واحدهای متخلف در چهارچوب قانون برخورد می‌شود.

او ادامه داد: در این جلسه رسیدگی به شکایت از یک واحد تأسیسات گردشگری انجام شد و در پایان رسیدگی، واحد تأسیسات گردشگری مورد نظر متخلف شناخته شده و علاوه بر تذکر کتبی موظف به پرداخت خسارت گردشگر متشاکی شد.

روشن با تاکید بر اهمیت نظارت بر اماکن گردشگری، تصریح کرد: نظارت بر اماکن گردشگری نقش کلیدی در تضمین کیفیت خدمات، حفاظت از حقوق گردشگران و سرمایه‌گذاران، حفظ میراث فرهنگی و تاریخی، جلوگیری از اثرات منفی گردشگری و تسهیل توسعه پایدار دارد. این نظارت باید با همکاری نهادهای مختلف و با رعایت استانداردهای ملی و محلی انجام شود تا ضمن حمایت از فعالان گردشگری، رضایت و امنیت گردشگران نیز تضمین شود.

انتهای پیام/

کد خبر 1404020200111
دبیر مرضیه امیری

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha