نخستین جلسه سرپرست اداره کل میراث فرهنگی لرستان با همکاران این اداره برگزار شد

جلسه آشنایی سرپرست میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان با حضور همکاران این اداره کل و امانی سرپرست جدید این اداره کل برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی و اطلاع رسانی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری لرستان؛ جلسه آشنایی محمدرضا امانی سرپرست میراث فرهنگی استان با حضور همکاران این اداره کل برگزار شد.در این جلسه امانی کارهای انجام شده توسط مدیر کل پیشین اداره کل میراث فرهنگی استان را با ارزش شمرد و از وی تقدیر کرد.
محمدرضا امانی گفت: بنابر فرمایش رهبر معظم انقلاب که امسال بنام همدلی و همزبانی نامگذاری شده، این همدلی و همزبانی بین دولت و مردم در مجموعه میراث فرهنگی هم باید اتفاق بیفتد چرا که همدلی و همزبانی از مهمترین نیازهای ثبات یک جامعه است.
وی با اشاره به اینکه وظیفه یک مدیر خدمت به ملت است گفت: حفظ حرمت و تکریم ارباب رجوع و رعایت اصول اخلاقی باید سرلوحه کار مسئولین این اداره باشد.
سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی وگردشگری لرستان گفت: اتاق فکربه منظور همدلی و همفکری بین همکاران در راستای پیشبرد اهداف سازمانی ایجاد می شود. 
وی با اشاره به اینکه صندوق پیشنهادات و انتقادات اداره کل وسیله ای برای درد و دل و بیان مسائل و مشکلات همکاران است افزود: هر سه ماه یک بار جلساتی هم بین کارکنان و خانواده میراث فرهنگی استان برای رفع مشکلات آنها برگزار می شود.
گفتنی است، در پایان جلسه، امانی به صحبتها و درد و دل چند تن از همکاران گوش داد و برای پیگیری و رفع مشکلات قول مساعد داد.
\n

انتهای پیام/

کد خبر 1394012713