حمایت ویژه از سرمایه گذار بخش خصوصی در حوزه گردشگری اردبیل

استاندار اردبیل در جلسه ستاد اجرایی خدمات سفر شهرستان سرعین بر حمایت ویژه از سرماگذاران بخش خصوصی در حوزه گردشگری استان تأکید کرد.

به گزارش روابط عمومی و مرکز اطلاع رسانی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل، جلسه ستاد اجرایی خدمات سفر شهرستان سرعین به ریاست استاندار اردبیل و با حضور فرماندار سرعین، مسئول اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان و اعضای ستاد برگزار شد.

استاندار اردبیل ضمن سپاس و قدردانی از فعالیت و زحمات شبانه روزی اعضای ستاد اجرایی خدمات سفر شهرستان برای ارائه خدمات شایسته به میهمانان و گردشگران در ایام تعطیلات عید سعید فطر و تابستان، افزود: حوزه گردشگری همانند صنعت معماری است که با استفاده از خلاقیت در آن می توان شاهد رونق اقتصادی و اشتغالزایی و بسیاری دیگر از منافع حاصل از آن بود.

مجید خدابخش ضمن تاکید بر حمایت از سرمایه گذاران بخش خصوصی به ویژه در حوزه گردشگری، اظهار داشت: تسهیلات ویژه ای در این زمینه در استان در نظر گرفته شده است.

وی بخش گردشگری را از مهمترین محورهای توسعه استان دانست و گفت: در این راستا ساماندهی و حرکت در مسیر گردشگری مدرن با کمک فعالان این حوزه و بکارگیری ابتکار و خلاقیت در دستور کار قرار دارد.

این مقام مسئول با اشاره به ظرفیت ها و پتانسیل های بالقوه گردشگری استان، اظهار داشت: خدمات گردشگری همراه با تنوع و خلاقیت باید به گونه ای ارائه شود که ضمن پر کردن اوقات فراغت و جلب رضایت گردشگران به ماندگاری بیشتر آنان در استان نیز بیانجامد.

خدابخش با تأکید بر ضرورت ساخت هتل های پنج ستاره در استان به ویژه شهر توریستی سرعین، اظهار داشت: با معرفی جاذبه های گردشگری استان در فضای مجازی و استفاده از تورگردانی باید زمینه جلب و جذب بیشتر گردشگران داخلی و خارجی به ویژه گردشگرانی که ارزآوری داشته در استان فراهم شود تا شاهد رونق روز افزون اقتصاد منطقه باشیم.

انتهای پیام/

کد خبر 1395041915