به گزارش روابط عمومي اداره كل ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري خراسان رضوي، احمد ديناري با اعلام اين خبر افزود: اين جلسه به منظور رسیدگی به شکایات مسافران از دفاترخدمات مسافرتی، مراکز اقامتی و سایر تاسیسات با حضور اعضا در محل این اداره برگزار شد.
دیناری افزود: تا پیش از این، این جلسات در محل انجمن صنفی دفاتر خدمات مسافرت هوایی و جهانگردی استان برگزار می شد و درحال حاضر و بر اساس رویه جدید در محل اداره میراث مشهد و با ریاست و محوریت این اداره برگزار و چند نفر از صاحبنظران و اعضای هیات مدیره انجمن در این جلسات شرکت می کنند.
رییس کمیته رسیدگی به شکایات تاسیسات گردشگری شهرستان مشهد اضافه كرد: این جلسات هر هفته و در روزهای پنج شنبه در محل اداره میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری مشهد برگزار خواهد شد.
ديناری در پایان خاطر نشان کرد: رسیدگی به شکایات در حوزه صرفا صدور بلیت هوایی (بندالف) کماکان در انجمن صنفی دفاتر انجام می شود و شکایات مربوط به تورهای گردشگری (داخلی،خروجی و ورودی) ویزا،اقامت و شکایات دفاتر از یکدیگر و همچنین سایر تاسیسات گردشگری مشهد در قالب کمیته فوق الذکر رسیدگی خواهد شد.
انتهای پیام/