مدیران ۳۰۰ اقامتگاه بوم‌گردی ایران به کرمانشاه سفر می‌کنند/ معرفی ظرفیت‌های گردشگری کرمانشاه به مدیران بوم‌گردی کشور

معاون امور اقتصادی استانداری کرمانشاه از سفر مدیران ۳۰۰ اقامتگاه بوم‌گردی ایران به کرمانشاه خبر داد.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کرمانشاه عبدالوحید محمدی روز پنجشنبه ۲۰ اردیبهشت‌ماه در جلسه هماهنگی برگزاری همایش مدیران اقامتگاه‌های بوم‌گردی کشور اظهار کرد: حضور بیش از ۳۰۰ نفر از مدیران اقامتگاه‌های بوم‌گردی کشور در استان فرصت بسیار مغتنمی است تا ظرفیت‌های استان معرفی شود.

معاون امور اقتصادی استانداری کرمانشاه با تاکید بر اینکه این برنامه باید برای استان خروجی مناسب داشته باشد، گفت: باید اتفاقات جانبی برای استفاده از ظرفیت‌های این همایش و معرفی استان تدارک دیده شود.

او گفت: برگزاری نمایشگاه و عقد تفاهم‌نامه‌های دو طرفه یکی از اتفاقاتی است که باید به خوبی برنامه‌ریزی شود.

محمدی تاکید کرد: باید از این سمینار برداشت‌های خوبی برای استان انجام شود و نهایت بهره‌برداری از آن انجام شود.

معاون امور اقتصادی استانداری کرمانشاه گفت: ای جمعیت از سراسر کشور می‌توانند بهترین سفیر و مبلغ برای گردشگری استان کرمانشاه باشند.

همچنین داریوش فرمانی مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کرمانشاه نیز در این جلسه با بیان اینکه این سمینار دو روزه در روزهای ۳۰ و ۳۱ اردیبهشت‌ماه جاری برگزار می‌شود، گفت: همایش مدیران اقامتگاه‌های بوم‌گردی کشور یکی از بزرگترین سر فصل‌های آموزشی وزارت میراث‌فرهنگی برای توانمندسازی اقامتگاه‌های بوم‌گردی است.

فرمانی افزود: در کنار این رویداد شورای توسعه گردشگری استان با حضور تشکل‌های گردشگری کشور برگزار می‌شود.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کرمانشاه گفت: با توجه به حضور فعال مدیران اقامتگاه‌های بوم‌گردی کشور در بسترهای مجازی، این رویداد فرصتی برای معرفی استان در فضای مجازی کشور است.

او گفت: یکی دیگر از اتفاقات مثبت این رویداد تبادل مهمان و گردشگر میان اقامتگاه‌های بوم‌گردی کشور با اقامتگاه‌های استان است.

فرمانی افزود: همچنین این رویداد یک فرصت آموزش عملی برای توانمندسازی اقامتگاه‌های بوم‌گردی استان کرمانشاه است.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کرمانشاه گفت: برپایی نمایشگاه صنایع‌دستی و توانمندی‌های گردشگری استان، جشن ثبت جهانی بیستون و بازدید از جاذبه‌های گردشگری استان از جمله برنامه‌های جانبی این رویداد است.
 

انتهای پیام/

کد خبر 1403022001100

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha