مدیر کل تسهیلات معاونت سرمایه گذاری منصوب شد

معاون برنامه ریزی و سرمایه گذاری سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری با صدور حکمی «علی اصغردادخواه ترکداری» را به عنوان مدیر کل تسهیلات و تامین منابع این معاونت منصوب کرد.
به گزارش مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، در حکم سعید شیرکوند برای دادخواه آمده است:
\" نظر به تعهد، تخصص علمی، تجارب و توانمندی های جنابعالی، به موجب این حکم به عنوان مدیر کل تسهیلات و تامین منابع معاونت برنامه ریزی و سرمایه گذاری منصوب می شوید.
سیاست گذاری و برنامه ریزی برای جذب منابع به منظور توسعه فعالیت های بخش گردشگری، بررسی راهکارهای مناسب برای شناسایی منابع جدیدحمایتی و جذب سرمایه، بررسی بازار پول و سرمایه و استفاده نوین تامین منابع مالی وظرفیت های سرمایه گذاری خارجی، فایناس و صندوق توسعه ملی، بررسی قوانین و مقررات نظام بانکی کشور وارائه راهکارهای لازم برای بهرهگیری مناسب ز تسهیلات بانکی، برنامه ریزی برای جذب منابع صندوق ذخیره ارزی و استفاده از اعتبارات صندوق ضمانت صادرات، از اهم وظایفی است که انتظار دارد در راستای تحقق اهداف و ماموریت های سازمان اقدام شایسته به عمل آید.
امید است با بهره گیری از ظرفیت و تعامل سازنده با واحدهای ستادی و استانی در انجام مسئولیت محوله در سایه حضرت ولی عصر(عج) و رحمت الهی در خدمت به نظام جمهوری اسلامی، موفق و موید باشید.\"

انتهای پیام/

کد خبر 139210275