مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اصفهان گفت: در آستانه نوروز 93 کلیه بناهای تاریخی در شهرستانهای استان اصفهان ساماندهی و آماده سازی می شوند.

به گزارش اداره روابط عمومی و امور فرهنگی استان اصفهان\" محسن مصلحی \"دراولین جلسه ستاد نوروی شهرستانهای استان اصفهان به تشریح برنامه های نوروز93 پرداخت و افزود : ادارات و نمایندگان و مسوولان میراث فرهنگی شهرستانها به عنوان مسوولان ستاد تسهیلات نوروزی در شهرستانهای خود معرفی شدند و موظف هستند تا با مشارکت شهرداریها و فرمانداریها در شهرستانهای خود پذیرای میهمانان نوروزی باشند.

وی اظهار داشت : جهت راهنمایی میهمانان نوروزی در شهرستانها، ادارات و نمایندگان میراث فرهنگی شهرستانها موظفند با همکاری شهرداری و فرمانداریها به چاپ بروشور ، نقشه و کاتالوگ بپردازند.

وی تصریح کرد: همچنین مسوولان و نمایندگان میراث فرهنگی شهرستانها موظفند تا با بکارگیری نیروهای خارج از سازمان به مدت 15 روز در قالب (ماده 93 مدیریت خدمات کشوری) به عنوان راهنمای بناهای تاریخی ، برای آنها ابلاغ صادر کنند.

وی اظهار داشت : در این جلسه مقرر گردید در بناهای شاخص کلیۀ شهرستانها تبلیغات و بازاریابی بناهای دیگر شهرستان های همجوار را نیز داشته باشند.

مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اصفهان گفت: ادارات و نمایندگی ها موظفند با ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی و حوزه های هنری در خصوص فعالیت های جشنواره ای و برنامه های فرهنگی تعامل داشته باشند.

وی همچنین جمع آوری آمار ورود و خروج و اقامت مسافران را بصورت روزانه به دبیرخانه ستاد توسط ادارات و نمایندگی شهرستانها بر اساس فرم های تحویلی را مورد تاکید قرار داد.

وی تاکید کرد: ادارات و نمایندگی شهرستانها از هم اکنون از کلیۀ تأسیسات گردشگری بازدید و در ایام نوروز نیز نسبت به ادامۀ بازرسی ها اقدام کنند.


انتهای پیام/

کد خبر 1392112721