دستگاه‌های خدماتی به صورت شیفتی در ایام نوروز خدمات می‌دهند

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان البرز گفت: با تمهیدات اندیشیده شده در ایام نوروز دستگاه‌های خدماتی به صورت شیفتی خدمات ارائه می‌دهند.
‌به گزارش روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان البرز، ابوالفضل عبیدی در ستاد نوروزی استان البرز اظهار کرد: تمامی اقدامات لازم به منظور ارائه خدمات به مردم و به ویژه مسافران و گردشگران اندیشیده شده است.
وی افزود: در این راستا و بر اساس هماهنگی‌های انجام شده دستگاه‌های خدماتی در این استان به صورت شیفتی به مردم خدمات ارائه می‌دهند.
این مسئول با بیان اینکه باید شرایطی را ایجاد کنیم که گردشگران و مسافران بیشتری را جذب کنیم، ادامه داد: خدمات‌دهی به مسافران نوروزی مهمترین برنامه و اولویت است.
عبیدی تأکید کرد: با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته نهادهایی چون اورژانس، هلال احمر، نیروی انتظامی، قضات دادگستری، دانشگاه علوم پزشکی و کارشناسان میراث فرهنگی و... آمادگی‌های لازم برای ارائه خدمات به مسافران نوروزی را دارند.
به گفته وی در نوروز امسال نیز مراکزی مانند داروخانه‌ها، پزشکان مراکز درمانی و قضات دادگستری نیز برای ارایه خدمات به مسافران در روزهای تعطیل کشیک‌های شبانه‌روزی دارند.
/108

انتهای پیام/

کد خبر 1392120415