کمپ های کویرنوردی یزد مهیای پذیرایی از گردشگران نوروزی

کمپ های کویرنوردی یزد آماده پذیرایی از گردشگران نوروزی هستند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی استان یزد، معاون سرمایه گذاری ادره کل میراث فرهنگی یزد در این خصوص گفت: استان یزد با داشتن جاذبه های تاریخی ـ فرهنگی و طبیعی فراوان هرساله در ایام نوروز شاهد حضور گردشگران و مسافران زیادی است.

محمدرضا نصیری افزود: حضور مسافران و اسکان آنان در این شهر تاریخی سبب می شود آنها ضمن بازدید از جاذبه های تاریخی، از جاذبه های خاص طبیعی شهر نظیر کمپ های کویرنوردی بازدید و ساعاتی را در دل کویر با آرامش سپری کنند.

وی تصریح کرد: کویرها از جمله جاذبه های طبیعی شهر یزد می باشند که با احداث کمپ های کویری در شهرستانهای مختلف این استان از جمله شهرستانهای یزد، اشکذر، اردکان و بافق این امکان بازدید و استفاده از آرامش و لذت یک روز در کویر فراهم شده است.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: هفت کمپ به صورت دائمی و 4 کمپ موقت جهت رفاه حال مسافرین در ایام نوروز 94 آماده هستند که در بخشهای کویرنوردی، شترسواری، سافاری و ... به ارائه خدمات به گردشگران می پردازند.

گفتنی است کارشناسان اداره کل میراث فرهنگی یزد در طول سال نظارت کامل و مستمر بر فعالیت های کمپ های گردشگری خواهند داشت و فهرست این کمپ ها نیز در دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری سطح استان موجود است. 









انتهای پیام/

کد خبر 1393122755