هفته گردشگری فرصتی مغتنم برای معرفی جاذبه‌های گردشگری در راسک 

رئیس اداره میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع‌ دستی شهرستان راسک گفت: هفته گردشگری، فرصت مغتنمی برای معرفی محیط‌ های طبیعی مقاصد کمتر شناخته شده و فراهم‌شدن زیر ساخت‌های لازم برای حضور گردشگر است.

به گزارش میراث آریا به نقل از روابط‌ عمومی اداره کل میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی سیستان و بلوچستان، خلیل نبات زهی ضمن تبریک هفته گردشگری و گرامیداشت هفته دفاع مقدس، بیان کرد: با حضور و مشارکت همه فعالان حوزه گردشگری و همراهی مسئولان شهری با هدف ایجاد شور و نشاط بین مردم به مناسبت فرارسیدن هفته گردشگری برنامه‌هایی در دست اجرا است که بازدید از مناطق گردشگری بخشی از آن است.

او ادامه داد: شهرستان راسک از پتانسیل بالایی در حوزه گردشگری به لحاظ مناطق نمونه گردشگری و منطقه اکوتوریسم پیشین، سد پیشین و همچنین حوزه زیست تمساح نادر پوزه‌کوتاه برخوردار است.

رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان راسک افزود: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی ۱۴۶ اثر ملموس این شهرستان در فهرست آثار ملی به ثبت رسیده که ثبت این آثار علاوه بر اینکه موجب جذب گردشگر و توسعه گردشگری فرهنگی می‌شود، شان و جایگاه فرهنگی استان و کشور را در بین سایر کشورها ارتقا می‌دهد.

او تصریح کرد: با ارائه خدماتی که طی این سالیان در حوزه میراث‌فرهنگی انجام شده اولویت کارها حمایت از صنعتگران و فعالان در حوزه میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی بوده است.

انتهای پیام/

کد خبر 1402070600324

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha