بازدید هزاران گردشگر نوروزی از جوانرود کرمانشاه

رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی جوانرود از بازدید هزاران گردشگر نوروزی از جاذبه‌های گردشگری این شهرستان در ایام نوروز خبرداد. 

به‌گزارش میراث‌آریا به نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کرمانشاه، عبدالباسط رستمی اظهار کرد: از ۲۴ اسفند تا پایان روز چهارم فروردین جمعا ۱۹۵هزار نفر از شهرستان جوانرود بازدید کرده‌اند. 

رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی جوانرود افزود: در این مدت حدود ۶ هزار نفر نیز در مراکز اقامتی این شهرستان اسکان پیدا کرده‌اند. 

او تاکید کرد: به منظور معرفی صنایع‌دستی و خوراک‌های شهرستان، بازارچه موقت عرضه و فروش صنایع‌دستی را به همراه سیاه چادرهای پخت غذا و شیرینی محلی در ورودی شهر برپا کرده‌ایم. 

رستمی تصریح کرد: به منظور خدمات‌رسانی بهتر به مسافران نوروزی، نیروهای اطلاع‌رسانی در ورودی شهرستان جهت راهنمایی مسافرین به مناطق نمونه گردشگری، محل اسکان، آموزش و پرورش، و بازارچه مرزی مستقر شده‌اند. 

رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی جوانرود از پخش بروشورهای حاوی اطلاعات تاسیسات گردشگری شهرستان به منظور آگاهی‌بخشی به مسافران نیز خبرداد و گفت: تهیه بانک اطلاعات تاسیسات گردشگری و مناطق نمونه گردشگری شهرستان از دیگر اقداماتی است که در این مدت انجام شده‌است.

او ادامه داد: بازدید و گشت مشترک اداره میراث‌فرهنگی، اماکن، شبکه بهداشت و درمان، تعزیرات حکومتی، صنعت، معدن و تجارت و اتحادیه‌های صنفی در طول ایام نوروز و ماه مبارک رمضان از واحدها و تاسیسات گردشگری و خدماتی شهرستان در طول ایام  نوروز بشدت تداوم خواهد داشت. 

انتهای پیام/

کد خبر 1403010600928

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha