نمایشگاه صنایع‌دستی در شهرستان ابهر برگزار شد

رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان ابهر گفت: نمایشگاه صنایع‌دستی به مناسبت هفته سلامت در حاشیه مراسم پیاده‌روی شهرستان ابهر با حضور مدیران، صنعتگران و هنرمندان صنایع‌دستی برگزار شد.

به گزارش میراث آریا به نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان زنجان، امیر علیمحمدی روز جمعه ۷ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ گفت: نمایشگاه صنایع‌دستی به مناسبت هفته سلامت در حاشیه مراسم پیاده‌روی شهرستان ابهر با حضور مدیران، صنعتگران و هنرمندان صنایع‌دستی برگزار شد.

رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان ابهر افزود: در این نمایشگاه آثاری از صنایع‌دستی، حاصل ذوق و هنر زنان و مردان توانمند استان در قالب چندین غرفه به نمایش درآمد.

او خاطرنشان کرد: در این نمایشگاه آثار مختلفی در رشته‌های نازک‌کاری، مُنبت، معرق چوب، خراطی، چرم، زیورآلات و غیره به معرض نمایش عموم  و فروش قرار گرفت.

علیمحمدی حمایت از فعالان حوزه صنایع‌دستی را از اهداف اصلی برپایی این نمایشگاه عنوان کرد و گفت: امیدواریم برپایی این نمایشگاه بستری برای معرفی هرچه بیشتر توانایی و ظرفیت‌های هنرمندان ابهری در حوزه صنایع‌دستی باشد.

انتهای پیام/

کد خبر 1403020800408

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha