امضاء ۱۰ تفاهم‌نامه همکاری برای توسعه گردشگری کرمانشاه

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کرمانشاه از امضای ۱۰ تفاهم‌نامه همکاری با شرکت‌های عراقی و بخش خصوصی برای توسعه گردشگری کرمانشاه در نمایشگاه اکسپو تهران خبر داد.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کرمانشاه، داریوش فرمانی روز دوشنبه ۱۰ با حضور دار نمایشگاه اکسپو تهران از غرفه استان کرمانشاه بازدید کرد. 

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کرمانشاه، افزود: استان کرمانشاه با سه زنجیره ارزش کشاورزی، صنعت و گردشگری در نمایشگاه اکسپو شرکت کرده است و با توجه به ظرفیت‌هایی که وجود دارد گردشگری به عنوان بخشی از زنجیره اقتصادی استان در این نمایشگاه مطرح و معرفی شده است. 

او گفت: اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کرمانشاه علاوه بر زنجیره ارزش کلی گردشگری به شکل ویژه با معرفی زنجیره ارزش گردشگری سلامت در نمایشگاه حضور پر رنگی داشته است. 

فرمانی گفت: درسومین روز از برگزاری این رویداد غرفه کرمانشاه روز بسیار شلوغی داشت و علاوه بر حضور پر رنگ مقامات کشوری و استانی میزبان نمایندگان شرکت‌های متعدد عراقی و بخش خصوصی فعال درحوزه گردشگری بود. 

او تصریح کرد: امضای ۱۰ تفاهم‌نامه همکاری با شرکت‌های عراقی و بخش خصوص برای توسعه گردشگری استان یکی از دستاوردهای مهم استان در سومین روز از نمایشگاه اکسپو تهران بود. 

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کرمانشاه در خاتمه تاکید کرد: امیدواریم این تفاهم‌نامه دستاوردهای بسیار مناسبی برای توسعه گردشگری استان کرمانشاه به همراه داشته باشد. 

نمایشگاه اکسپو تهران از هفتم اردیبهشت‌ماه آغاز به کار کرده است و تا ۱۲ اردیبهشت ادامه دارد. 

انتهای پیام/

کد خبر 1403021000555

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha